پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
9 دی

حوزه/ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بصیرت مردم در ۹ دی تمام آشوب ها را جمع کرد و گفت: مردم با شکوه واقتدار در۹ دی ثابت کردند که پای ولایت ایستاده اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه  ۹ دی در سالن بنیاد شهید کاشان در جمع  ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا، نهم دی را روز بصیرت، اقتدار، شکوه ایران و روز بیعت با ولایت دانست و گفت: با وارد شدن انقلاب اسلام ایران به ۴۰ سالگی حکومت اسلامی در ایران تثبیت شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان  در زمان پیامبر(ص) از هیچ تلاشی در شکل نگرفتن حلقه امام و امت دریغ نکردند، گفت: یزید و امویان اتفاقاتی زیادی را در زمان پیامیر(ص) وامامان معصوم (ع) خلق کردند تا حلقه امام و امت شکل نگیرد، ولی درانقلاب اسلامی ایران امام راحل که از نسل پیامبراکرم (ص) و نایب امام زمان (عج) و فقیه بود با پیروزی انقلاب مردم  یک پارچه در کنارش قرار گرفتند.

وی، وصل حلقه امام و امت را مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت : این اتفاق را کسانی که در دنیا خودشان را کدخدا ، حاکم و صاحب قدرت می دانستند فهمیدند که آخراین اتفاق می تواند چه مصیبت هایی را برایشان به همراه داشته باشد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ملت ایران از مردم عصرپیامیراکرم (ص) و حضرت علی(ع) بالاتر هستند، افزود: به دلیل ارتباط شفافی که بین امام و امت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشت مردم خون فرزندانشان را به پای نظام و آرمانهایشان دادند.

وی، با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: اسرائیلی ها برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران هزار پایان نامه دکترا برای شناخت شیعه و اسلام ایران مطالعه کرده اند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: دشمنان وقتی در ترور بهترین فرزندان انقلاب و جنگ به اهدافشان نرسیدند در داخل ایران با بسیج توده های مردم علیه نظام  با راه انداختن جنگ اقتصادی اقدام به جدا کردن حلقه وصل امام و امت کردند.

وی، به فتنه ۹ دی ۸۸ اشاره کرد و گفت: اندیشکده های امریکایی و اسرائیلی ۱۵ سال با ایجاد فتنه ۹ دی ۸۸ می خواستند ایران را تسخیر کنند.

ساداتی نژاد، با اشاره به تفاوت های فتنه ۹ دی ۸۸ با آشوب های ۹۶ و آبان امسال گفت: کسانی که  حامیان و پشتیبانان فتنه  ۹ دی ۸۸ بودند با سوارشدن برموج اعتراضات آبان ۹۸ احساس احیا شدن این جریان را داشتند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ زمانی اتفاق افتاد که رئیس جمهور کشورمان در مرزهای اسرائیل بدون هیچگونه محافظتی آزادنه ایستاد و سخنرانی کرد.

عضو کمیسیون آموزش  و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه بصیرت مردم در ۹ دی تمام آشوب ها را جمع کرد و گفت: مردم با شکوه و اقتدار در۹ دی ثابت کردند که پای ولایت ایستاده اند.

وی، طمع ورزی دشمنان در مبارزه با  جمهوری اسلامی ایران را مهمترین خسارت فتنه ۹ دی ۸۸ عنوان کرد و گفت: به دنبال فتنه ۸۸ دشمنان تحریم های شکننده را علیه ایران اعمال نمودند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به بهانه رفع مشکلات اقتصادی کشور برجام به مسیری رفت که به غیر از خسارت محض چیزی دیگری برای ایران در برنداشت و گفت:بعد از خارج شدن امریکا از برجام، دولت در اعتماد به اروپایی ها در گرفتن خسارت برجام ناکام ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha