چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که مردم در حماسه نهم دی، اوج ایستادگی و حمایت خود را از ولایت و آرمان های امام راحل و شهدا نشان دادند، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ ثابت کردند تا پای جان در راه ولایت خواهند ایستاد.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، این روز مهم را روز پیوند میان امت و ولایت دانست.

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ بصیرت و ولایت مداری خود را به دنیا نشان دادند، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز نهم دی به جهانیان نشان دادند که با قدرت پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و ولایت خواهند ماند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که مردم در حماسه نهم دی، اوج ایستادگی و حمایت خود را از ولایت و آرمان های امام راحل و شهدا نشان دادند، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ ثابت کردند تا پای جان در راه ولایت خواهند ایستاد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور به موقع مردم در صحنه فتنه دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری در نماز جمعه، به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و فریاد دفاع از انقلاب، نظام و ولایت را سر دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی سال ۸۸ ثابت کردند که به هیچ عنوان دست از آرمان ها و ارزش های انقلاب نخواهند کشید، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند حضور با بصیرت مردم در نهم دی باطل سحر فتنه ۸۸ بود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که مردم با حضور بی نظیر خود در نهم دی سال ۸۸ اوج بصیرت خود را نشان دادند، گفت: آن حضور حماسی و بی نظیر موجب بیمه شدن انقلاب و نظام اسلامی شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در آن روز تاریخی به دور از مرزبندی های سیاسی برای دفاع از نظام، اسلام و تجدید بیعت با امام احل و رهبری انقلاب به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: آن حضور تاریخی و حماسی موجب خاموش شدن فتنه شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در چهل سال اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفت، بیان داشت: همه فتنه های چهار دهه اخیر با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد زمینه عزت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کرده است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha