جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اشکذر

حوزه/ قیاسی با اشاره به رفتار برخی سیاستمداران در رابطه با برخورد با سیاست های آمریکا و نیز اصرار بر مذاکره با آمریکایی ها، گفت: از ابتدای شروع مذاکرات، مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکره با آمریکا فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستم، اما برخی می گفتند جان کری تضمین داده است!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، منصوره قیاسی در نشست بصیرتی بانوان اشکذری که به همت مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر و هیئت پیروان عترت، به مناسبت یوم الله ۹ دی در حسینیه شهدای شهرستان اشکذربرگزار شد، اظهار کرد: اگر به دنبال خودسازی هستیم به تنهایی کار پیچیده ای است، ولی زمانی که به زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) نگاه می کنیم، خود سازی بسیار ساده است.

استاد حوزه خواهران یزد، رمز موفقیت را از نظر علما عمل به دانسته ها عنوان کرد و افزود: اگر انسان به دانسته هایش عمل کند همیشه در زندگی خود موفق است و می تواند فعالیت اجتماعی نیز داشته باشد.

قیاسی اظهار کرد:  امام صادق (علیه السلام) کار کشاورزی می کردند و در اجتماع نیز به خوبی ظاهر می شدند در حالی که شخصی به ایشان خرده گرفت که جدّ شما حضرت علی (علیه السلام) لباس های کهنه می پوشید و شما لباس های نو و زیبا، حضرت لباس خود را بالا زدند و لباس پشمی زیر لباس را به آن شخص نشان دادند و گفتند این لباس باعث می شود تا از لباس نو لذت نبرم و به اقتضای جامعه و زمانه این لباس نو را پوشیدم.

وی با اشاره به رفتار برخی سیاستمداران در رابطه با برخورد با سیاست های آمریکا و نیز اصرار بر مذاکره با آمریکایی ها، گفت: از ابتدای شروع مذاکرات، مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکره با آمریکا فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستم، اما برخی می گفتند جان کری تضمین داده است!. این در حالی بود که حتی قبل از  شروع برجام خود اوباما گفت ما الان هم ایران را ده سال عقب انداختیم. 

*ایران از ابتدای انقلاب تحریم است

قیاسی تصریح کرد: برخی مسئولین چطور می گفتند با برجام و توافق با آمریکا مشکلات مردم حل می شود، در حالی که ما از ابتدای انقلاب تحریم بودیم و روز به روز این تحریم ها اضافه شد.

وی بیان کرد: شما در تاریخ اسلام خوانده اید که حضرت علی (علیه السلام)۲۵سال خانه نشین بودند و مردم ایشان را خانه نشین کردند نه حکومت، چون حکومت بدون قدرت مردم کاری از دستش بر نمی آید.

استاد پیشکسوت حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطر نشان کرد: مردم درحماسه ۹دی خروشیدند و از تمام خیابان های منتهی به میدان آزادی سیل جمعیت روانه بود و در اکثر شهرهای ایران مردم در محکوم کردن اقدام فتنه گران به میدان آمده بودند.

قیاسی ادامه داد: بعد از انتخابات ۸۸ هشت ماه کشور درگیر آشوب بود و مردم مؤمن و انقلابی خون دل خوردند، اما تا زمانی که خود مردم به میدان نیامدند، فتنه خاموش نشد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: رهبر ما حتی آمریکا را لایق پیام دادن هم نمی دانند چه برسد به مذاکره، ولی با این حال باز عده ای به دنبال روزنه ای می گردند که با آمریکا به بهانه ای مذاکره کنند.

وی با اشاره به وظایف طلاب، اذعان کرد: شما به عنوان طلبه بسیجی جزو خواص جامعه محسوب می شوید و در انتخابات ببینید چه کسی می تواند برای اسلام کاری کند و مرعوب شرق و غرب نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha