سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 878339
۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
۹ دی

حوزه/ جامعة‌المصطفی‌العالمیه در دهمین سالگرد خروش مردم در حمایت از ولایت فقیه و نفی توطئه‌ها و فتنه‌های خارجی و داخلی، ضمن گرامیداشت «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، اعلام می‌دارد که رمز پیروزی و بالندگی روزافزون ملت ایران، تداوم و تقویت اتحاد است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعة‌المصطفی‌العالمیه به مناسبت حماسه 9دی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَاللَّهِ حَقٌّ وَ لَایَسْتَخِفَّنَّکَ‌الَّذِینَ لَایُوقِنُونَ؛

ملت رشید ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهار دهه حیات این انقلاب شکوهمند، روزهای تلخ و شیرین بسیاری تجربه کرده و به موازات دسیسه‌های دشمنان، تجربه‌های گران‌قدری به دست آورده‌اند.

با مرور تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران و ادوار پرفراز و نشیب آن، درمی‌یابیم که ملت ایران، در هر زمان که لازم بوده ، در حمایت از ارکان و آرمان‌های انقلاب خویش لحظه‌ای درنگ نکرده است. ۹ دی‌ماه نیز نمودی دیگر از حضور همیشگی ملت بصیر ایران در این عرصه بود و گواهی دیگر در زمینه بصیرت و عقلانیت ملت در تاریخ به ثبت رسید. در این میان، نباید نقش رهبری مشفقانه و راهبردی رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را در هدایت کشتی انقلاب از نظر دور داشت که اعتلای نام اسلام ناب محمدی(ص) و سرافرازی ملت ایران را در عرصه‌های گوناگون وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

۹ دی‌ماه، سالروز صدای رسای ملت ایران در پشتیبانی از اوامر ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی است؛ در چنین روزی، مردم ولایتمدار و بصیر ایران، بار دیگر، هوشمندی، اتحاد و انسجام ناگسستی خود را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و انزجار خویش را از هر بهانه‌ای که اتحاد مثال‌زدنی ملت و رهبری را نشانه رفته باشد، اعلام نمودند.

در چنین روزی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، بر پایبندی به آرمان‌های انقلاب و رهبری تأکید کردند و با حضور در راه‌پیمایی پرشکوه ۹ دی ۸۸، تنفر خویش را از توطئه‌های طراحی‌شده دشمنان عیان ساختند و امید واهی آنان را به ورطه ناامیدی کشاندند که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، «یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی در فضای غبارآلود» و «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

۹ دی‌ماه ۸۸، عرصه دیگری از تقابل ملت و دشمنان در آوردگاه جنگ نرم به شمار می‌رفت و این بار نیز ملت سرافراز ایران، پاسخی در خور به نقشه‌های دشمنان این آب و خاک داد و بصیرت خویش را پیش چشم نظاره‌گران داخلی و خارجی به رخ کشید.

جامعة‌المصطفی‌العالمیه در دهمین سالگرد خروش مردم در حمایت از ولایت فقیه و نفی توطئه‌ها و فتنه‌های خارجی و داخلی، ضمن گرامیداشت «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت»، بر رهروان راه حق درود می‌فرستد و همچون همیشه، اعلام می‌دارد که رمز پیروزی و بالندگی روزافزون ملت ایران، تداوم و تقویت اتحاد است و تأکید می‌نماید کید دشمنان در شکست امید و اتحاد ملت هیچ گاه پایان نخواهد یافت و دست تزویر، هر روز دستاویزی همانند اغتشاشات اخیر خواهد یافت تا شاید به خیال واهی خویش، به مطامع خویش رنگ واقعیت بخشد. به یاری خدای بزرگ، ملت هوشیار ما از این امتحان تاریخی هم سرافراز عبور خواهد کرد.

جامعةالمصطفی‌العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha