سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماینده ولی فقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در مدارس علمیه می‌تواند منشأ تحول در پایگاه‌های بسیج و مساجد شده و جوانان را برای حضور در مساجد ترغیب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه یکشنبه در دیدار با سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده جدید سپاه ناحیه ارومیه ضمن آرزوی توفیق برای وی به افزایش تعاملات سپاه با مدارس علمیه ارومیه تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در مدارس علمیه می‌تواند منشأ تحول در پایگاه‌های بسیج و مساجد شده و جوانان را برای حضور در مساجد ترغیب کند.

وی افزود: حفظ روحیه انقلابی و معنویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اصلی ترین رسالت‌های سپاه است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: وجه تمایز سپاه با سایر نیروهای نظامی در دنیا وجود معنویت و خداترسی در آن است  فلذا باید تلاش کرد کارکنان و پاسداران سپاه روز به روز معنویت را در زندگی شخصی و اجتماعی خود تقویت و نهادینه کنند و فرماندهان نقش بسیار مهمی در این زمینه می‌توانند ایفا کنند.

وی در پایان بیان داشت: پذیرش مسئولیت در نهادی انقلابی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق بسیار بزرگی است، چرا که سپاه زاییده انقلاب اسلامی است، فلذا اولا قدردان الطاف الهی باشید و ثانیا تلاش کنید رسالت و اساسنامه و اهداف اصلی سپاه را بصورت مرتب مرور کنید تا در انجام وظایف خود و عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موفق باشید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha