پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: حمایت مردم از ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دکتر سید محمد حسینی، صبح امروز در تجمع مردم انقلابی با عنوان «میثاق با ولایت» که در محوطه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) و با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین برگزارشد ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی، بیان کرد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از واقعه کربلا در حماسه نهم دی حضور پیدا کردند و به رغم گذشت سال ها از واقعه کربلا، علاقه و ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران وفاداراش در عمل به نمایش گذاشتند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ و پس از آن وقوع حماسه نهم دی، جایگاه و نقش رهبری در حراست از اصول و خطوط کلی انقلاب را تبیین کرد و عاشقان امام حسین (ع) نیز راه، سیره و روش آن رهبر عظیم الشان را ادامه و با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی تجلی شعور و بصیرت امت مسلمان ایران اسلامی بود، چرا که در این روز مردم فهیم و اندیشمند ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم بار دیگر به جهانیان نشان دادند که ملت ایران با ایمان راسخ و اعتقاداتی استوارتر از گذشته همچنان در راه آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده اند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: حمایت مردم از ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب در تاریخ ماندگار شد.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی این ارمغان را آورد که با امنیت پایدار، همه فتنه ها و فضای غبار آلود کنار زده شد و صحنه زلالی از حضور هوشمندانه مردم به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha