پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: دشمن تلاش می‌کند که اوضاع را بر مردم سخت کند! توصیه می‌کنم به مسئولان که مراقب تصمیمات اقتصادی خود باشند تا مبادا فشاری بر مردم وارد شود؛ چراکه ما هرچه داریم به برکت حضور همین مردم دردکشیده در صحنه است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تقدیر از حضور مردم در یوم‌الله ۹ دی، به حوادث آن سال اشاره کرد و اظهار داشت: پس از وقایع سال ۸۸ و جسارت‌های مزدوران در روز عاشورا و شعارهای زشت و مستهجن آنها، چهره از نقاب فتنه گران برداشت و مردم دریافتند که هدف فتنه گران مقابله با اسلام است.

وی ادامه داد و گفت: ۹ دی یادآور روزی است که لیبرال‌های لامذهب و بی‌دین، جسارت را به اوج رسانده و در عصر روز عاشورا به عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) جسارت کردند و شعارهایی ضد اسلام، حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه دادند.

آیت الله موسوی جزایری، افزود: نتیجه آن شد که خون مردم به جوش آمد و متوجه شدند که آمریکا و اسرائیل از ملت ایران دست‌بردار نیستند و می‌خواهند اسلام را به طور کلی از آن‌ها بگیرند! اما ۹ دی مردم به خیابان‌ها آمدند و تفاله‌های آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ انداختند و این روز، روز بصیرت نام گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه ۹ دی باید همیشه در تاریخ جهت تحکیم پایه‌های اسلام و ارادت به ائمه اطهار(ع) و همچنین حمایت از ولایت‌فقیه در تقابل با آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی، ماندگار باشد، گفت: مردم عزیز همچنان در صحنه باشید که با حضور شما در صحنه دشمن هیچ‌گاه جرئت نمی‌کند به مقدسات ما اهانت کنند.

آیت الله موسوی جزایری، اظهارداشت: برای آنکه حوادث تلخی چون سال‌های گذشته پیش نیاید، لازم است که مسئولان و دولتمردان موجبات آسایش و راحتی مردم را بیش از پیش فراهم کنند؛ چراکه امروز جامعه در وضعیت مناسبی نبوده و مردم نسبت به اوضاع کنونی کشور به لحاظ معیشتی گله‌مند هستند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند که اوضاع را بر مردم سخت کند تا آنها را علیه نظام به خیابان کشاند! توصیه می‌کنم به مسئولان که مراقب تصمیمات خود، به‌ویژه در زمینه اقتصاد باشند تا مبادا فشاری بر مردم وارد شود؛ چراکه ما هرچه داریم به برکت حضور همین مردم دردکشیده در صحنه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha