پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید رضا تقوی در جمع مردم سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: برخی چهره‌های انقلابی که خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب داشتند، به واسطه قدرت طلبی، از انقلاب و نظام روی‌برگردان می‌شوند و باید مراقب چنین افرادی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، پیش از ظهر امروز در تجمع ۹ دی مردم شهرستان سمنان، در میدان امام خمینی(ره) این شهر، با بیان اینکه ۹ دی روز تجلی اقتدار ایران اسلامی به خاطر بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران با ولایت فقیه است، اظهار داشت: ملت ایران با خلق حماسه در ۹ دی توطئه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ملت راه خود را انتخاب کرده است، تصریح کرد: پشتیبانی و پیروی  مردم از ولایت فقیه بزرگترین سرمایه است که دشمن را در دوره‌های مختلف مایوس و ناکام کرده است.

وی با بیان اینکه نسل امروز آینده‌سازان کشور هستند که باید با مبانی و جریان انقلاب آشنا شوند، خاطرنشان کرد: به اقدام‌های براندازانه که نظم جامعه را برهم زند فتنه گفته می شود و فتنه لایه‌های درونی و بیرونی دارد که کشتن مردم و اغتشاش لایه سطحی است و هدف برنامه‌ریزی کنندگان فتنه لایه درونی است و  نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به دنبال کشف لایه‌های درونی و افراد پشت صحنه و خطرناک هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه فتنه گران با بهره‌گیری از شعارهای دلسوزانه مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم گرفتار هستند، اما  شبهه افکنی و ایجاد بذر ناامیدی و بدبینی در بین مردم  نسبت به انقلاب از اقدامات سخیف فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با شعار اینکه برای اصلاح امور به خیابان می آیند و به دنبال فریب مردم هستند، گفت: باید همه هوشیار باشند و بصیرت مردم نیز باید افزایش یابد و برخی افراد مشهور نیز در  بین فتنه‌گران دیده می‌شوند و بصیرت افزایی موجب خنثی کردن دسیسه دشمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: برخی چهره‌های انقلابی که خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب داشتند، به واسطه قدرت طلبی از انقلاب و نظام روی‌برگردان می‌شوند و باید مراقب چنین افرادی بود.

وی با بیان اینکه افشای چهره واقعی فتنه گران وظیفه روحانیت و رسانه هاست، تصریح کرد: محافظه کاری راکنار بگذاریم، نفوذی‌ها را معرفی کنیم البته تهمت و حمله ممنوع است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه نظام و ماهیت آمریکا استکبار و جهان‌خواری است، افزود: شعار مرگ بر آمریکا بر اساس اعتقادات ملت و نفرت از استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha