سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شیخ زکزاکی مورد انواع شکنجه های روحی و روانی قرار گرفته و مدعیان حقوق بشر سکوت مرگباری نموده اند و کر و لال اند که جای تاسف دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در تجمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی که در مدرسه علمیه شیخ الاسلام و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی با اخلاص و مجاهدت، در مناطق دور افتاده از قلمرو اسلامی توانست  آثار و برکات زیادی برای جهان اسلام به ارمغان آورد و امروز طلاب حوزه های علمیه باید شیخ زکزاکی را به عنوان الگو و سرمشق قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اگر اخلاص همراه با مجاهدت و تلاش و کوشش شود، برکتش از ناحیه خدای متعال افزایش پیدا خواهد کرد و این موضوع به خوبی در شخصیت شیخ ابراهیم زکزاکی نمایان و مشهود است.

وی ادامه داد: شیخ  زکزاکی از تمام هستی خود در مسیر ترویج تفکر و سیره اهل بیت عصمت و طهارت  گذشت و حرکتی ارزشمند و ماندگار در نیجریه انجام داد. این روحانی و عالم برجسته مدت 9 سال است که مورد انواع شکنجه های روحی و روانی قرار گرفته و مدعیان حقوق بشر سکوت مرگباری نموده اند و کر و لال اند که جای تاسف دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: این عالم برجسته کار بسیار بزرگی را در کشور نیجریه انجام داد و میلیون ها نفر را تربیت کرد، از این رو دشمنان  کینه بزرگی از شیخ زکزاکی دارند.

وی اظهار کرد: دشمنان شاید بتوانند شیخ زکزاکی را به شهادت برسانند، اما هیچ گاه نخواهند توانست فکر و اندیشه ای که شیخ زکزاکی در آفریقا بنیان گذاشته را کمرنگ کنند، چرا که این تفکر روز به روز شکوفاتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین حمایت جدی طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین از جریان مقاومت مردم شیعه نیجریه به رهبری شیخ ابراهیم زکزاکی را اعلام کرد.

در پایان این مراسم بیانیه ای در حمایت شیخ ابراهیم زکزاکی توسط یکی از طلاب حوزه علمیه قزوین قرائت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha