جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیرازی انتخابات ۸۸ را اوج اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: بهترین زمان بود که ما می توانستیم حرف خود را در دنیا بزنیم، قدرت خود را نشان دهیم سال ۸۸ بود، اما فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و به ملت ایران را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، ظهر امروز در مراسم محوری روز ۹ دی ماه در بیرجند، با اشاره به وقایع فتنه ۸۸ گفت: در آن زمان حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه پیروز و در غزه نیز رژیم غاصب شکست خورده بود و در آن زمان رئیس جمهور آمریکا برای رهبری انقلاب‌نامه نوشت و از مواضع قبلی عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا گفت ایران قدرت است، ما باید در مباحث بین الملل روی قدرت ایران حساب و جایی برای ایران باز کنیم، این وضعیت ایران در سال ۸۸ بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۸۸ بهترین فرصت برای قدرت نمایی ایران و زنگ خطری برای استکبار جهانی بود، تصریح کرد: انتخاباتی که در سال ۸۸  شکل گرفت ۸۵ درصد افرادی که شرایط رای دادن داشتند،در انتخابات شرکت کردند و  این در دنیا سابقه ندارد که ۸۵ درصد و بیش از ۴۰ میلیون نفر رای بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، انتخابات ۸۸ را اوج اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بهترین زمان بود که ما می توانستیم حرف خود را در دنیا بزنیم، قدرت خود را نشان دهیم سال ۸۸ بود، اما فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و به ملت ایران را انجام داد و در اوج اقتدار عده‌ای در برابر نظام اسلامی ایستادند و پشت صحنه در دست دشمن بود.
پوی افزود: بعد از رحلت امام (ره) یعنی در سال ۶۸ دشمنان در اسرائیل برای برنامه‌ریزی علیه ایران جمع شدند. تصور دشمن این بود با رفتن امام (ره) همه چیز تمام می‌شود، اما  وقتی دیدند جمعیت زیادی برای تشییع پیکر امام(ره) آمدند و  مجلس خبرگان در روز ۱۴ خرداد ۶۸ رهبر آینده کشور را انتخاب کرد مردم گروه گروه آمدند و با ولی فقیه خود یعنی با رهبر معظم انقلاب  بیعت کردند؛ بسیار مأیوس و ناامید شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه خواب و خیال های دشمن برای انقلاب اسلامی هیچ وقت محقق نمی شود، عنوان کرد: خواب آشفته دشمن تعبیر نشد و تصمیم گرفت طرحی را به نام طرح ۲۰۲۰ تصویب کند که تا سی سال یعنی تا سال ۹۸ هر ده سال یک فتنه را تشکیل دهند و نظام جمهوری اسلامی را به تفکر باطل خود از بین ببرند. 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی به فتنه سال ۷۸ اشاره و تاکید کرد: فتنه سال ۷۸ بسیار خطرناک بود، اما درایت مقام معظم رهبری و حضور ملت فتنه را خاموش کرد.

وی ادامه داد: نقشه بعدی فتنه ۸۸ بود و آمریکایی‌ها گفتند سال‌ها روی این طرح و برنامه کار کردیم تا اینکه میوه را در سال ۸۸ ببینیم برخی نا دانسته و برخی عمدا گرفتار این دام شدند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ بیان کرد: در روز عاشورا قرآن را آتش زدند به امام حسین(ع) توهین کردند اما باز برخی از آقایان از فتنه گران  حمایت کردند و با وجود همه اینها در ۹ دی ۸۸ مردم تکلیف خود را با فتنه گران روشن کردند و آنهایی که تصور داشتند فتنه ۸۸ موضوع انتخاباتی است اما وقتی فهمیدند پشت موضوع دشمن است راه خود را روشن کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی به حرکت خودجوش مردم و بصیرت و هوشیاری آنان در برابر دسیسه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: مردم در ۹ دی ۸۸ همه پای کار آمدند و در  ۲۲ بهمن ۸۸ نیز مردم باز آمدند و حرف آخر را زدند اما سال ۸۹ کروبی و موسوی مردم را برای اغتشاش دعوت کردند و مردم دیگر  نیامدند و ضد انقلاب پای کار آمد  که دست به حرکاتی زد ندو بالاخره آشوب ها خاموش شد.

وی ادامه داد : ملت ایران اعتقادات نگاه و  روحیه انقلابی خود  را به فلسطین صادر کرد  و پشت سر فلسطین ایستاد و سبب شد آنها اسرائیل را شکست دهند و در عراق هم  آمریکا التماس داشت ایران برود با آنها صحبت کند تا مردم عراق را قانع کند تا آمریکا در برخی پایگاه‌های خود در عراق بماند و امروز هم آل سعود دو سال است به ایران التماس می‌کند تا در موضوع یمن وساطت کند تا قضایای یمن تمام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه باید قدر ولایت فقیه را در کشور بدانیم و مطیع فرمان ایشان باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن در آبان ماه آمد تا به خیال خود  در ایران فتنه کنند چون تروریست‌ها  در سوریه  شکست خورده  و جبهه مقاومت در نتیجه قدرت یافتن انصارالله یمن همه نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و در عراق  هم پیروز شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha