جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

امام جمعه قزوین گفت: ملت ایران در روز نهم دی فریاد ولایت مداری و عشق به نظام اسلامی را سردادند تا دشمنان بدانند مردم بر سر آرمان ها و اهدافی که امام راحل (ره) برایشان ترسیم کرده با هیچ قدرتی معامله نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم تجمع بزرگ میثاق با ولایت مردم استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است و مردم با حضور آگاهانه خود نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

وی خاطرنشان کرد: آحادملت ایران در روز نهم دی فریاد ولایت مداری و عشق به نظام اسلامی را سردادند تا دشمنان بدانند مردم بر سر آرمان ها و اهدافی که امام راحل (ره) برایشان ترسیم کرده با هیچ قدرتی معامله نخواهند کرد.

رئیس شورا ی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حماسه نهم دی روز یاس و ناامیدی دشمنان بود، چرا که در این روز با سیل خروشان وحدتی که ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام به راه انداختند، دشمنان را به عقب راندند.

نماینده ولی فقیه در قزوین عنوان کرد: حماسه نهم دی روز اعلام انزجار از استکبار، روز وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم و روز یاس کفار و منافقان  بود و نشان داد که مردم میهن اسلامی در  دفاع از ولایت و منافع ملی و دینی خود همواره متحدانه ایستادگی و مقاومت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha