سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید علیرضا آرامی

حوزه/ حجت الاسلام آرامی گفت: ما در فتنه ها اگر بصیرت داشته باشیم حاصل آن این است که حق را می شناسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی، امروز به مناسبت روز ۹ دی در گلزار شهدای شهرستان گرمسار، اظهار داشت: اهمیت و ثواب شرکت در این جلسات از شرکت کردن در مراسمات عزاداری امام حسین (علیه السلام) بیشتر نباشد، کمتر نیست و مردم باید با قدرت و انگیزه ی تمام شرکت کنند.

امام جمعه گرمسار تصریح کرد: در فتنه ها عده ای ایجاد کننده هستند و عده ای اجرا کننده؛ ایجاد کننده ها آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند که تدارک و هزینه و وقت های زیادی صرف می کنند تا کشور عزیز ما لطمه بزنند و ایجاد فتنه کنند.

وی افزود: خداوند متعال به ما نعمت ولایت فقیه داده است؛ دشمنان این همه تلاش، فکر، وقت و هزینه می کنند، اما رهبر عزیزمان با صحبت های حکیمانه ی خود آنها را بی اثر و نقشه های  را از بین می‌برد مانند ماجرای بنزین.

حجت الاسلام آرامی خاطرنشان کرد: عده ی دوم که اجرا کننده فتنه ها در خیابان ها هستند، همان دوستان بی تقوا و بی بصیرت هستند که تشنه ی قدرت می‌باشند؛ عده ی سوم هم که حمایت کننده می‌باشند به دلیلش نداشتن بصیرت است که قدرت فهمیدن حق و باطل را ندارند.

وی افزود: اگر در فتنه ها بصیرت داشته باشیم، حق را می شناسیم و اگر بصیرت نداشته باشیم باید به دنبال شاخص و حجت باشیم. شخصی در جنگ در مقابل امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)  در هنگام جنگ هم شمشیر می زد و هم به مولا ناسزا می گفت، به او گفتند: تو که داری جنگت را می کنی چرا ناسزا می‌گویی؟ آن شخص گفت: من شنیده ام که علی (علیه السلام) شخصی است که نماز نمی خواند به این دلیل به او ناسزا می گویم. به آن شخص گفتند که علی (علیه السلام)  عمار و اویس قرنی دارد، مگر آنان پشت کسی که اهل نماز نیست می‌جنگند؟.

امام جمعه گرمسار گفت: وظیفه ی ماست که بیدار و در  خط ولایت باشم، فتنه ها را بشناسیم، حق را پیدا کنیم، از مسیر رهبری و خون شهدا خارج نشویم و با تمام وجودمان پای این نظام باشیم و از ولایت فقیه حمایت کنیم تا ان شاء الله این پرچم را به دست مولایمان اباصالح المهدی(عج) برسانیم.

خبرنگار: حسین هرمزی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha