جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: بصیرت مردم همواره عامل خنثی سازی و جلوگیری از فتنه‌ها شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در حاشیه تجمع بزرگ حماسه ۹ دی در سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به یوم الله ۹ دی اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت و روزی که در سال ۸۸ با آمدن مردم به صحنه و میدان، نقشه‌های ۱۰ ساله‌ی دشمن که میخواستند برای نظام و مملکت جمهوری اسلامی آسیب درست کنند را خنثی شد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در واقع ۹ دی ماه نقطه‌ی عطفی بود برای تاریخ انقلاب اسلامی که تداوم بصیرت نهم دی ماه را در فتنه ی ۹۸ مشاهده کردیم.

وی افزود: دشمن با برنامه ریزی‌های که انجام داده بود طی چندین ماه کشور را درگیر فتنه‌ی خود کرده بود ولی با بصیرتی که در نهم دی ماه ایجاده شده بود توانست این بصیرت به بار بنشیند و ثمره‌ی آن در فتنه‌ی ۹۸ قابل مشاهده بود که دشمن حتی ۴۸ ساعت هم نتوانست در فتنه ۹۸ با همه‌ی فشارهایی که بواسطه‌ی تحریم، بواسطه ی بی تدبیری در تصمیم گرانی بنزین و انرژی، ایجاد کرده بود به نظام جمهوری اسلامی آسیبی وارد کند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: الحمدالله مردم به خوبی توانستند بصیرت خود را نشان دهند و با یک اشاره مقام معظم رهبری صف خود را از صف فتنه گران جدا کنند و امیدواریم که این بصیرت روز به روز افزایش پیدا کرده و کار به جایی برسد که دشمن حتی فرصت فتنه انگیزی را پیدا نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha