سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حماسه نهم دی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تبعیت از ولایت فقیه و عمل به بیانات و توصیه های رهبری تنها راه گذر از فتنه ها و توطئه های دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در مراسم سالگرد حماسه نهم دی که در مسجد خاتم الانبیا(ص) قزوین برگزار شد، گفت: برخی مشکلات در زمینه های مختلف وجود دارد، ولی این دلیل نمی شود که ما نسبت به انقلاب  بی تفاوت باشیم و کنار بنشینیم تا عده ای فرصت طلب به انقلاب خدشه  وارد کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: برای برپایی انقلاب اسلامی 250 هزار شهید تقدیم شده که بیشتر آنها از جوانان بودند و این بزرگترین هزینه مردم برای انقلاب بوده، لذا باید تلاش خود را در حراست از انقلاب دو چندان کنیم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولی آن گونه که باید وظایفش را انجام نمی دهد، دلیل نمی شود که ما از انقلاب حراست نکنیم، بلکه باید بیشتر تلاش کرد تا با رفع مشکلات، اجازه میدان داری از دشمنان گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: فتنه گران به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، به همین دلیل آحاد جامعه باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند و صحنه را خالی نگذارند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه در جنگ تحمیلی، حق از باطل کاملا مشخص بود، اظهار کرد در جنگ نرم برخی افراد راه درست از نادرست را تشخیص نمی دهند  و مسیر واقعی را گم می کنند. این جنگ به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است.

وی عنوان کرد: برای اینکه آحاد جامعه در جنگ نرم راه حق را گم نکنند باید تابع ولایت فقیه باشند تا هیچ گاه از مسیر انقلاب منحرف نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: آحاد ملت ایران همواره پشتیبان اصلی و سرمایه نظام هستند و حضور به موقع آنان در صحنه های مختلف خنثی کننده هر توطئه ای است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خلق حماسه 9 دی سبب برهم زدن توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و مردم با خلق این حماسه بار دیگر به گوش دنیا رساندند که دست از انقلاب و آرمان های آن نخواهند کشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تبعیت از ولایت فقیه و عمل به بیانات و توصیه های رهبری تنها راه گذر از فتنه ها و توطئه های دشمنان است که باید همه مردم نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha