جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت  الاسلام  مقصود  دومکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی وضعیت فعلی شیخ زاکزاکی را بسیار نگران کننده دانست و گفت: این عالم مبارز در راه اسلام از هیچ چیز دریغ نکرد و اکنون حتی سلول‌های زندان نیجیریه از این عالم مجاهد شرمسار است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی رسمی مجلس وحدت مسلمین پاکستان وضعیت فعلی شیخ زاکزاکی را بسیار نگران کننده دانست و گفت: شیخ زاکزاکی یکی از رهبران برجسته عالم اسلام است، این عالم مبارز در راه اسلام از هیچ چیز دریغ نکرد و اکنون سلولهای زندان نیجیریه هم از این عالم مجاهد شرمسار است و بیانیه جدید دختران شیخ زاکزاکی همه ی مسلمانان را نسبت به این روحانی نگران کرده است.

وی افزود: شیخ زاکزاکی فرزندان خود و اطرافیان را در راه اسلام قربانی کرد، اما متاسفانه امروز جهان اسلام این شخصیت مبارز را نادیده می‌گیرد.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه گفت: دولت نیجریه برای خشنودی استعمار جهانی به دنبال کشتار شهروندان خود است و از سوی دیگر رهبر برجسته مسلمانان نیجریه را بدن هیچ جرمی در زندان انداخته است.

وی در پیان خواستار آزادی فوری شیخ زاکزاکی شده و اظهار داشت: شیخ زاکزاکی باید فورا آزاد شود و توسط پزشکان قابل اعتماد معالجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha