شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و تاریخی ملت ایران به ویژه مردم این استان در مراسم گرامیداشت ۹ دیماه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ای از حضور پرشکوه و دشمن شکن مردم این استان در مراسم گردهمایی ۹ دیماه تقدیر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

«بصیرت» و «ولایتمداری» دو صفت بارز و جدانشدنی ملت ایران به ویژه مردم سرزمین مجاهدت های خاموش؛ استان کردستان است.

امروز ملت ایران بار دیگر بیعت خود را با امام مظلومین؛ امام خامنه ای تجدید کردند و این خود حامل پیام هایی برای کینه توزان و معاندان این انقلاب بود.

۹ دیماه برای هر ایرانی از هر مذهب، جریان سیاسی و... روزی ملی و فراجناحی است و این روز متعلق به یکایک ایرانیان وارسته و با بصیرت است، ملتی که ۴۰ سال انواع توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.

افتخاری که ملت ایران در سالروز حماسه تاریخی نهم دیماه آفریدند زمینه ناامیدی دشمنان انقلاب را بیش از پیش فراهم آورد و نیز قدمی استوار در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب بود.

شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه گر» و... در آسمان ایران، کردستان و دیگر نقاط این سرزمین مقدس طنین انداز شد.

ایران غرق در افتخار و مباهات مردمی بود که ۴۰ سال مردانه بر سر آرمانهای این انقلاب ایستاده اند و علیرغم هزینه هایی که داده اند، بازهم هرگز دست از ولایتمداری و میهن پرستی برنداشته اند و این خود زمینه خواری دشمنان و عوامل ضدانقلاب بیش از پیش مهیا کرده است.

حماسه با ملت ایران گره خورده است و این ملت در فراز ونشیب های چهل ساله انقلاب همیشه چهره ای سرافزار از خود نشان داده اند که این سرمایه ای معنوی برای تداوم این انقلاب است.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت ایران به ویژه مردم اهل سنت کردستان در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دیماه؛ اعلام می دارد که برای اقتدار این نظام اسلامی هرگز به آرمانهای انسانی و اسلامی این انقلاب پشت نخواهند کرد، بلکه پرچم پرافتخار  این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش؛ امام زمان (عج) خواهند داد. ان شاء الله

حوزه علمیه استان کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha