سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حمید دامغانی - سمنان

حوزه/ سردار دامغانی گفت: فهم و بصیرت ملت ایران دشمنان را که در زمان‌های مختلف با طراحی توطئه‌ها و فتنه‌ها در کشور به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت بودند، همواره ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی، شامگاه روز دوشنبه در یادواره شهداء کارمند و فرهنگی استان سمنان، به میزبانی سالن شهید مطهری شهرستان سمنان، با اشاره به عوامل پیروزی‌های انقلاب اسلامی در فتنه‌های مختلف دشمنان اظهار داشت: همواره با ولایتمداری، حضور مردم در صحنه و بصیرت و فهم بالای ملت از همه توطئه های دشمنان عبور کرده ایم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول تاریخ درگیر فتنه‌ها بوده، اما هوشیاری، بصیرت، اتحاد و انسجام ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) موجب ناکامی فتنه‌گران شده است، تصریح کرد: فتنه‌ها موجب غربالگری افراد جامعه و جدایی ادعاهای نادرست و یا درست و شناسایی جریان‌های نفوذی و منافقان شده است.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی ماه و خروش مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سمنان به مناسبت این روز افزود: باید یک تشکر ویژه از مردم عزیز و شریف استان داشته باشیم که امروز در ۹ دی ماه و در ایامی که دشمن بیشترین هجمه را در افکار عمومی و فشارهای اقتصادی دنبال می‌کند، مردم استان همانند مردم سراسر کشور حماسه آفریدند.

سردار دامغانی با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ریشه‌اش در اعماق جان و دل ملت شکل گرفته است و مردم به واسطه ولایت‌مداری، ایمان و اعتقاد راسخ خود با حضور پررنگ در تجمع روز ۹ دی ماه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هربار فتنه جدیدی را به بهانه های واهی نظیر فرهنگی در فتنه سال ۷۸ در کوی دانشگاه، سیاسی و به بهانه و دروغ تقلب در انتخابات سال ۸۸ و اقتصادی فتنه سال ۹۶ و ۹۸ را رقم زده اند و فتنه های دشمنان در طول تاریخ به ویژه جهان اسلام وجود داشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا سرمایه و از دلایل قدرت نرم کشور هستند، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این سرمایه بزرگ خود می‌بالد و افتخار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha