جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، یکی از اهدف راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه علمیه هرمزگان را تربیت متخصصین برای آینده استان عنوان کرد و گفت: این سرمایه گذاری اگر به منصه ظهور برسد، می تواند باعث رشد دینی و کیفیت‌بخشی به زندگی مردم شود. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، مدیر حوزه علمیه هرمزگان و تعدادی از معاونان مدیریت حوزه استان به همراه اساتید مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس، صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، در این دیدار گفت: باید توجه ویژه ای به ایجاد رشته های تخصصی به ویژه کلام و مشاوره در حوزه علمیه استان هرمزگان شود.

وی، یکی از اهدف راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه استان را تربیت متخصصین برای آینده استان عنوان کرد و افزود: این سرمایه گذاری اگر به منصه ظهور برسد، می تواند باعث رشد دینی و کیفیت‌بخشی به زندگی مردم شود. ‌

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان نیز در این دیدار به تشکیل انجمن های علمی اشاره کرد.

وی در ادامه، طرح رتبه بندی مدارس، تشکیل گروه های علمی تربیتی، حمایت از اساتید، تشکیل صندوق قرض الحسنه، ایجاد سالن همایش و کنفرانس، راه اندازی مرکز مشاوره، شناسایی ظرفیت ها و مهارت ها طلاب و تدوین چشم انداز پنج ساله را از برنامه های مدیریت حوزه استان اعلام کرد.

در پایان جلسه، حجت الاسلام جلائی سرپرست مدرسه النبی (ص) بندرعباس و اساتید مدرسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha