پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان

حوزه/ چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حمید خرمی امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه امسال برگزار خواهد شد،به ذکر جزئیات آن پرداخت  و گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های قم میزبان علاقه‌مندان است و مراسم افتتاحیه نیز از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی می باشد  و بازدید عموم مردم  از روز جمعه ۱۳ دی ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه در موضوع‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.

خرمی حضور ناشران برجسته کشور در این نمایشگاه را از جمله ویژگی های ممتاز این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که درحاشیه این نمایشگاه پیش بینی شده‌است؛ در این نمایشگاه پنج میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌شود و حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد است.

رئیس اتحادیه ناشران قم در پایان خاطر نشان ساخت: ۵۸۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که به دلیل کمبود زیرساخت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه، ۳۴۱ ناشر آثار خود را در ۲۴۰ غرفه به نمایش در می‌آورند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha