جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تا هر وقت تشخیص بدهند که اینجا باشیم، هستیم و هر وقت بخواهند که برویم، می رویم؛ هر که هر چه می خواهد بگوید، اما آنچه برای ما رسمیت دارد، حکم حضرت آقاست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، با اشاره به برخی از خبرها و گمانه زنی ها مبنی بر جابه‌جایی وی از نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: اینکه شایعاتی را  یک سری آدم هایی، مطرح و پخش می کنند را نباید باور کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: یک شخصی چند وقت پیش و پس از درس، خصوصی از بنده سؤال کرد و گفتیم آماده ایم، گفتم شایعاتی هست، اما هر وقت اعلام کردند شما و ما باخبر می شویم؛ همیشه باید تسلیم امر رهبری باشیم و این جایگاه را که نخریده ایم و «سرباز آقا هستیم» و این را بنده همواره گفته ام و می گوییم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تا هر وقت تشخیص بدهند که اینجا باشیم، هستیم و هر وقت بخواهند که برویم، می رویم؛ هر که هر چه می خواهد بگوید، اما آنچه برای ما رسمیت دارد، حکم حضرت آقاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: ما نه خداحافظی کرده ایم و نه صحبتی برای رفتن مطرح شده و درس ما امروز هم برگزار شده است تا وقتی که آقا حکم جدید بدهند و از صدا و سیما اعلام شود.

نماینده ولی فیه در کردستان ادامه داد: برخی می گویند که فلانی هفته گذشته در درس خداحافظی کرده است، اگر خداحافظی کردم، پس چرا دوباره درس برگزار شده و  ادامه داشته؟ درس ما از اول هفته و تا امروز یعنی شنبه ها تا چهارشنبه ها برگزار بوده است.

وی ادامه داد: روالی را دفتر حضرت آقا دنبال می کند مبنی بر جابجایی هایی پس از چند سال، که این درست است و باید باشد و اصل هم همین است و ما نیز هستیم تا روز آخری که این اتفاق بیفتد و در اصل قضیه باید گفت در کل چه کسی ماندگار است؟ این مسئولیت ها ماندنی نیست و یک روزی شروع شده و روزی هم تمام می شود. مسئولیت ما آن روز تمام می شود که آقا برای شخص جدید حکم بزند و از صداو سیما اعلام شود و تا وقتی به صورت علنی از رسانه ملی اعلام نشده، باور نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: پرداختن به این موضوعات درست نیست و این جابجایی ها طبیعی است؛ چه کسی می ماند که من بمانم؟ بنده آماده آماده هستم تا هر وقت نظر حضرت آقا بود که شخص دیگری بیاید و به عنوان سرباز آقا اعلام می شود به روی چشم و تا لحظه آخر هم برای ما فرقی نمی کند و به وظیفه خود عمل می کنیم.

وی تصریح کرد: همه باید تسلیم باشیم و هر کسی که حکم آقا را دارد باید همین طور باشد و بگوید چشم و ناراحتی‌ وجود ندارد و تا زمانی که حکم حضرت آقا هست همه باید به وظیفه عمل کنیم و این گمانه زنی ها درست نیست ما که تصمیم نمی گیریم و آقا تصمیم می گیرد؛ چرا برخی می خواهند جلوتر از آقا حرکت کنند؟ تا زمانی که به صورت رسمی از دفتر حضرت آقا اعلام نشده است ما به وظیفه خود عمل می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ما همه مطیع رهبریم. اولاد پیغمبریم