شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امربه معرف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: بزرگترین و برترین معروف دانشگاه و دانشجویان علم آموزی و توجه به دانش است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با رئیس دانشگاه پیام نور در محل این دانشگاه  برگزار شد.

حجت الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: برترین معروف در دانشگاه و دانشجویان علم و آگاهی و بی سوادی از بزرگترین منکر در بین این قشر است.

وی افزود: یکی از اولویت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در رویکرد در دانشگاه را مقوله اهمیت و جایگاه علم و دانش دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید بی هدف و بدون انگیزه در راستای کسب علم باشند و از مدرک گرایی صرف به شدت پرهیز کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب اجتماعی بوده و جامعه دیندار در این واجب الهی غفلت کرده است.

حجت الاسلام کریمی افزود: اولین برنامه ما در دانشگاه آموزش و آگاهی این دو امر واجب در میان دانشجویان است.

وی در ادامه به روحیه مطالبه گری در جامعه پرداخت و افزود: در این عرصه نیز دانشجویان با فرهنگ سازی می توانند نقش موثری ایفا کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در پایان اضافه کرد: در قسمت فضای رسانه ای نیز حضور دانشجویان برای پیشبرد اهداف این ستاد موثر و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha