جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگر بانوان جامعه آرمانی را انتخاب کردند، آن آرمان در جامعه فراگیر می شود و جامعه به سمت آن حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در همایش رهبران نهضت، گردهمایی بزرگ مبلغات استان تهران، که امروز در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با بیان این که عنوان رهبران نهضت در بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدام مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: این جملات مبانی هستی شناسانه دارد و بر اساس باورهای عمیق دینی بیان شده است.

وی تصریح کرد: باور بنده بر این است که ما همچنان به شکل مناسبی نتوانسته ایم این جملات را محقق کنیم. ما امیدواریم این همایش طلیعه محقق کردن این باور در صحنه عمل باشد. آنچه ما از مکتب امام (ره) فهمیده ایم، این است که بانوان قلب جامعه هستند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز داشت: اگر بانوان جامعه آرمانی را انتخاب کردند، آن آرمان در جامعه فراگیر می شود و جامعه به سمت آن حرکت می کند. به عنوان مثال اگر شما در شرایط اقتصادی فعلی صبر کردید، جامعه نیز صبور خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبری بانوان در جامعه اسلامی، رهبری عواطف است. شما هستید که عواطف و تمایلات را به سوی هدف بالایی هدایت می کنید.

گفتنی است؛ در این همایش، از سه کتاب حجت الاسلام والمسلمین استاد تحریری با عناوین «طریق سعادت»، «گام های آغازین سلوک» و «منشور بزرگ» رونمایی شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha