پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام مهدوی

حوزه/ دشمنان تمام توطئه ها و نقشه های شوم خود را برای ضربه زدن به عفت و حیای زنان و مردان جامعه ایرانی برنامه ریزی کرده اند که باید بیش از پیش مراقب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدوی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه (س) آبیک که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان می دانند که زنان در جوامع اسلامی، زیرساخت های شخصیتی جامعه را شکل می دهند، لذا سرمایه گذاری ویژه ای برای به انحراف کشاندن آنان انجام داده اند.

امام جمعه البرز خاطرنشان کرد: دشمنان تمام توطئه ها و نقشه های شوم خود را برای ضربه زدن به عفت و حیای زنان و مردان جامعه ایرانی برنامه ریزی کرده اند که باید بیش از پیش مراقب باشیم.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند جلوی اعتقادات مردم بایستند و در این راستا در حد توان به دنبال انحراف اعتقادات و باورهای دینی مردم هستند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان بیان کرد: انتخابات مهمی در سال جاری داریم، باید از انتخابات سال های گذشته عبرت گرفته و نمایندگان اصلح و شایسته را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha