پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یک زن تازه مسلمان در دالاس با حجاب به محل کارش رفت و اخراج شد

حوزه/ یک زن مسلمان که در رستوران فست فودی در دالاس آمریکا مشغول به کار است گفت که تصمیم گرفتم پس از اسلام آوردن با حجاب به محل کارم بروم اما رئیسم گفت که حق ندارم.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از مترو، یک زن مسلمان که در یک رستوران فست فودی در فورت ورث در دالاس آمریکا به کار مشغول بوده می گوید، به خاطر اینکه با حجاب اسلامی در محل کارش حاضر شده، رئیسش او را بیرون کرده است.

فولاکه  ادیب الله ویدئویی ۴۵ ثانیه ای از رئیسش در رستوران چیکن اکسپرس در توییتر منتشر کرده است. در ویدئو شنیده می شود که او به رئیسش می گوید: این بخشی از دین و مذهب من است. من احساس کردم حالا که من اینجا کار می کنم شما باید قادر باشید خودتان را با دین من وفق دهید!

اما رئیسش به او می گوید که روسری یک چیز متفاوت است و بخشی از زندگی شخصی خارج از رستوران است. این یک تبعیض است و من این اقدام تبعیض آمیز آن ها را تاب نمی آورم!

ادیب الله در توییتر خود نوشته است که من اخیرا به دین اسلام گرویده ام و تصمیم گرفتم حجاب به سر کنم. امروز با حجاب به محل کارم رفتم و رئیسم  مرا بیرون انداخت زیرا مدعی بود که حجاب بخشی از «یونیفرم» نیست! من اجازه نداشتم آن را بپوشم!

در پایان ویدئو دیده می شود که وی به نتیجه ای با رئیسش نمی رسد و می گوید که حاضر نیست حجاب را از سرش دربیاورد. وی ویدئوی دیگری در همین رابطه را منتشر کرد که مخاطبان زیادی داشته و تاکنون ده ها هزار نفر آن ها را تماشا کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha