چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 878959
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
خرابکاران به مسجدی در بلژیک حمله کردند

حوزه/ افراد ناشناس به مسجد الاحسان در لون دربلژیک حمله کرده و خساراتی به محوطه و درب ورودی این مسجد وارد کردند. پلیس هیچ مظنونی را در این رابطه بازداشت نکرده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ourbitcoinnews، در حمله خرابکارانه که صبح روز چهارشنبه در مسجد الاحسان در شهر لون مرکز ایالت برابانت فلاندری بلژیک به وقوع پیوست، افراد ناشناس به محوطه این مسجد خساراتی وارد کردند. این حملات از بعد از ظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه به وقوع پیوسته و خرابکاران ورودی اصلی مسجد را با شعارنویسی های دیواری تخریب کرده و با آجر که از بیرون به داخل پرتاب شده بود به درب اصلی خسارت وارد کرده بودند.

 نمازگزاران مسجد که در ساعت ۶ صبح برای اقامه نماز صبح آمده بودند، متوجه خرابکاری شدند و پس از مشاهده شعارنویسی های خرابکارانه پلیس را درجریان قرار دند. 

پلیس به صحنه آمد و گزارش اولیه  از صحنه جرم را آماده کرد. به گفته پلیس، عاملان و انگیزه آن ها از این جرم هنوز نامشخص است.  سخنگوی منطقه ای لون در این باره گفت: هنوز هیچ مظنونی وجود ندارد و تحقیقات در این رابطه همچنان در جریان است.

سخنگوی مسجد با ابراز تأسف از چنین اقدامی گفت: واقعا مایه شرمندگی است به خصوص در این تعطیلات مهم که همبستگی بیشترین اهمیت را دارد.

گفتنی است مسجد الاحسان در ۱۲ ماه گذشته تحت عملیات بازسازی و توسعه قرار داشته است. برخورد غیردوستانه یک زن ناشناس علیه مسجد یکی از این اتفاقات بود. پس از دو حادثه در مسجد، نظارت بر منطقه افزایش یافته بود، با این حال به نظر می رسید که نگرانی ها برطرف شده باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha