جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ثبت نام

حوزه/ زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره آموزشی تربیت مشاور ویژه طلاب غیرایرانی سطح سه رشته اخلاق و تربیت، تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی جامعه الزهرا(س) از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب غیرایرانی تا ۳۰ دی تمدید شد.

این دوره از سوی مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) و با همکاری مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و حمایت اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی برگزار می‌شود.

بانوان طلبه غیرایرانی که مدرک تحصیلی سطح سه از جامعه الزهرا(س)، مدارس علمیه جامعه المصطفی و دیگر حوزه‌های علمیه دارند و یا در حال تدوین پایان‌نامه رشته‌های اخلاق و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی و روانشناسی تربیتی هستند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

این دوره در چهار گرایش «مشاوره پیش از ازدواج»، «مشاوره خانواده»، «مشاوره کودک و نوجوان» و «مشاوره تحصیلی» برگزار می‌شود که واحدهای عمومی و اختصاصی آن مجموعا به تعداد ۳۵ واحد در طول سه ترم تحصیلی است و ترم اول آن از اول بهمن سال جاری آغاز می‌شود.

شرایط ثبت نام در این دوره شامل متأهل بودن، شرط سنی ۲۵ تا ۴۵ سال، مصاحبه علمی و گزینشی جهت احراز صلاحیت علمی و شخصیتی، تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره و همکاری با واحد مشاوره بین الملل جامعه الزهرا(س) به مدت سه سال با درخواست مرکز مشاوره است.

دریافت گواهی معتبر پایان دوره و اولویت در همکاری با واحد مشاوره بین الملل جامعه الزهرا(س) و یا دیگر نهادها از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

بانوان طلبه غیرایرانی که دارای شرایط ثبت نام هستند، می‌توانند به مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی (ره) مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۱۹ و ۳۲۱۱۲۴۷۶ تماس بگیرید.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha