پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجتمع فجر اهواز

حوزه/ همایش طلایه‌داران امنیت و خدمت با سخنرانی سردار سلامی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش طلایه‌داران امنیت و خدمت، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان نظامی کشور، در اهواز برگزار شد.

در این همایش سردار سلامی پیرامون تحرکات رسانه‌ای دشمنان سخن گفت و از آمادگی کامل ایران برای مقابله همه‌جانبه با اقدامات دشمنان خبرداد.

وی در بخشی از این همایش با اشاره به افزایش قدرت ایران در جهان تصریح کرد: قدرت ما آن‌قدر زیاد است که همه می‌دانند گره‌ها بدون حضور جمهوری اسلامی باز نخواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران، با تأکید بر اینکه تحریم در عزم راسخ ملت ایران هیچ تأثیری نخواهد گذاشت، بیان کرد: ما در اوج تحریم به خودباوری رسیدیم تا استعدادها شکوفا شوند و در همین دوران به هواپیماهای بدون سرنشینی دست یافتیم که می‌توانند با دقت زیاد مسافت‌های زیادی را سپری کرده و بازگردند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، با اشاره به بسیج همگانی برای کمک به مردم آسیب‌دیده، گفت: شبانه‌روز در خدمت مردم هستیم و با روحیه جهادی کمک می‌کنیم اما از مسئولان می‌خواهیم تا به مشکلات پایگاه‌های ما با توجه به گستردگی مجموعه‌های قشری سپاه در خوزستان، توجه ویژه‌ای شود تا فرماندهان بتوانند جوابگوی مردم باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha