پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت شناخت جریان های انقلابی در سطح کشور تأکید کرد و گفت: باید جریان های انقلابی در جامعه شناسایی و بیشتر مورد توجه و تقویت قرار گیرند چون این جریان ها یاران انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار دبیران حزب مؤلفه استان های تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان، گلستان و مازندران در ساری گفت: انقلابی گری، ولایت مداری و ارزش گرایی باید در نسل جوان وجود داشته باشد.

وی با تأکید براین که شاخصه های انقلابی گری باید در جامعه بیشتر تقویت شود، افزود: همه توان و تلاش دشمن در سال های اخیر کمرنگ کردن این شاخصه های مهم در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت شناخت جریان های انقلابی در سطح کشور تأکید کرد و گفت: باید جریان های انقلابی در جامعه شناسایی و بیشتر مورد توجه و تقویت قرار گیرند چون این جریان ها یاران انقلاب هستند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان شناسایی کاندیداهای انقلابی در سطح استان ها و شهرستان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه باید در این مسیر بیشتر گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که جریان های انقلابی باید کاندیداهای خود را به جامعه معرفی کنند، افزود: همه جریان های انقلاب باید با وحدت و همدلی در یک سو حرکت کنند.

وی با بیان این که کاندیداها باید در عمل انقلابی باشند، خاطرنشان کرد: تنها با شعار دادن چیزی حل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت رسیدن به یک وحدت در معرفی کاندیداها در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید با یک نظر سنجی دقیق، کاندیداهایی که اقبال بیشتری در جامعه دارند به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha