جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ سید نیاز حسین نقوی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی گفت: شیخ زاکزاکی رهبر محبوب مسلمانان نیجریه از چهار سال بدون هیچ جرمی در زندان هستند، از سازمان های بین المللی و حقوق بشر مطالبه می‌کنیم که برای آزادی این روحانی مجاهد تلاش کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان گفت: شیخ زاکزاکی رهبر محبوب  مسلمانان نیجریه و همسرشان از چهار سال بدون هیچ جرمی در زندان هستند، از سازمان های بین المللی و حقوق بشر مطالبه می‌کنیم که برای آزادی این روحانی مجاهد تلاش کنند.

وی افزود: شیخ زکزاکی و حامیان ایشان به جرم اینکه حرف از برپایی نظام اسلامی در کشور خود می زنند، توسط دولت و ارتش نیجریه با بدترین ظلم مواجه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی ادامه داد: امروز جهان اسلام نسبت به شیخ زاکزاکی و همسرشان بسیار نگران است، شیخ زکزاکی را به جرم خدمت به مردم زندانی کردند، زیرا این روحانی میان مردم بسیار محبوب بود و دولت نیجریه به خاطر ترس از محبوبیت شیخ بدترین ظلم ها را به او روا کرد. اکنون مردم پاکستان در مورد وضعیت شیخ ابراهیم زکزاکی بسیار نگران هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha