جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: استکبار جهانی بداند ملت شریف ایران و جبهه مقاومت در سراسر جهان همچون سلیمانی ها از دست داده اند، اما خط مقاومت و مجاهدت شعله ورتر از گذشته شده است.

خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پی شهادت مجاهد فی سبیل الله سردار رشید اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با اشاره به آیه 23 سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، بیان کرد: شهادت مجاهد فی سبیل الله سردار بزرگ اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش موج اندوه را در دل آزادی خواهان و جبهه مقاومت در سراسر جهان بوجود آورد.

وی افزود: این مجاهد عارف، عمر خود را جهت اعتلای ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)، مبارزه با مستکبران جهان و دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) و مردم مظلوم و ستمدیده جهان در تمام کشورهای منطقه و آزدایخواه صرف نمود و سرانجام به دست جنایتکار رژیم سفاک آمریکا، به فیض والای شهادت نائل گردید.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: این اقدام بزدلانه و احمقانه ترامپ و دولت آمریکا، نشان از خوی ددمنشانه آنان دارد که قصد ندارند آرامش، همدلی، همراهی و وحدت در بین کشورهای اسلامی و آزادیخواه حکمفرما شود اما استکبار جهانی بداند ملت شریف ایران و جبهه مقاومت در سراسر جهان همچون سلیمانی ها از دست داده اند اما خط مقاومت و مجاهدت شعله ورتر از گذشته شده است. 

حسینی واعظ تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی و شهید همرزمش ابومهدی المهندس و سایر شهدای والامقام همراهشان، ان شاءالله موجب حفظ وحدت و انسجام بیش از پیش ملت های منطقه و جهان خواهد شد.

وی در پایان، شهادت این سردار شجاع و غیور اسلام و همراهان شهیدش را به محضر مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده بزرگوارشان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،جبهه مقاومت در سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت و از درگاه خداوند متعال، حشر با امام حسین و ائمه اطهار(علیهم السلام) را مسئلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha