پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی و نیز شهید ابوالمهدی المهندس گفت: خون این شهیدان سرافزار سرآغاز نابودی استکبار و در رأس آنها آمریکای جهانخووار و رژیم منحوس و ضدبشری صهیونیستی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس به دست متجاوزگران  و تروریست های آمریکایی و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا/برخی از آن مؤمنان، مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند صادقانه وفا کردند، پس برخی پیمان خود را به آخر بردند (تا به راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار (فیض شهادت) هستند و هیچ تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود راه ندادند.»

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل، آل سعود و.. باری دیگر برگ ننگینی بر کارنامه سیاه خود افزوند و مالک اشتر، ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض عالی شهادت رساند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت گرچه داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی مهندس است، اما طنین گام‌های استوار این سرداران سرافراز در گوش تاریخ برای همیشه ماندگار خواهد ماند و از هر قطره خون پاک آنان، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید تا خواب را از چشم جهانخواران و دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان برباید.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان خاطرنشان کرد: آمریکا با این اقدام سبعانه و وحشیانه خود، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بارش در منطقه گذاشت و بی‌تردید سربازان جبهه مقاومت، انتقام خون حاج قاسم را که امتداد خون سرخ حضرت ثارالله (ع) است به اشد وجه خواهند ستاند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت و امت اسلامی بویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق تعالی، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل‌الله و مردی که عهد خود با خدایش را صادقانه ایفا کرد، مسالت دارم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: سردار سلیمانی دوران زندگی خود را وقف اسلام و خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: وی از عاشقان و دلباختگان اهل بیت علیهم السلام به ویژه سالار شهیدان حضرت سید الشهدا (ع) بود که با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت (ع) در نبرد با دشمنان اسلام و تروریست‌های خائن و کج‌  اندیشان مذهبی در صف اول مبارزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: لذا باید گفت که هنر مردان خدا اینست که از این زندگی زودگذر و فانی استفاده ابدی و جاودانی کنند و جان خود را تقدیم ذات ربوبی نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از هم رزمانش به ویژه شهید ابومهدی المهندس را به آزادمردان جهان و ملت غیور و شریف ایران و جهان اسلام تسلیت عرض می نمایم و امید است که خون این شهید سرافزار اسلام سرآغاز نابودی مستکبر و استکبار و راس آنها آمریکای جهانخووار و رژیم منحوس و ضدبشری اسرائیل غاصب باشد.

 استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود گفت: نصرت اسلام و عزت و سرافرازی ملت عزیز را در ظل عنایات حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha