سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمان شهیدش، مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان با پیام های تبریک و تسلیت، با خانواده آن شهیدان والامقام ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمان شهیدش، مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان با پیام های تبریک و تسلیت، با خانواده آن شهیدان والامقام ابراز همدردی کردند.

* خون بهای شهادت سردار سلیمانی و یاران شهیدش، نابودی اسرائیل است

خانم ترقی، سرپرست مدرسه علمیه کوثر علی آباد با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، به روح بلند رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رض) و روان پاک شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم درود فرستاد و اضافه کرد: شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان به ویژه ابومهدی المهندس را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض می کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «شهادت، پاداش تلاش بی وقفه ی ایشان در همه ی این سالیان بود و خوشا به سعادت ایشان»، گفت: شهادت، شروع بالندگی است و قطعا با فقدان این چهره های مقاومت، مبارزه ملت ما با دشمن سرسخت؛ آمریکا و اسرائیل، با قدرتی بیشتر از قبل ادامه خواهد یافت.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول اضافه کرد: در راه مقاومت و مجاهدت، ذره ای سستی به دل راه نخواهیم داد و بی تردید خون بهای شهادت سردار سلیمانی و یاران شهیدش نابودی اسرائیل است.

ترقی، ابراز کرد: مسئولین، اساتید و طلاب این مدرسه تنفر و انزجار خود را از این حرکت سبعانه استکباری اظهار نموده و اعلام می داریم سلیمانی ها در راهند و انتقام سختی از آنها خواهند گرفت.

* سردار سلیمانی الگویی برای مسلمانان جهان در پیروی از ولایت و مقاومت در مقابل تروریست بود

خانم فریبا تیموری، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد و شهادت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگراز فرماندهان جبهه مقاومت، بیان کرد: خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نظامی و بزرگ مرد عرصه جهاد و مقاومت در مقابل استکبار جهانی حادثه ای ناگوار بود.

وی افزود: سردار سلیمانی، فرماندهی باتدبیر و ولایتمدار بودند که همواره در پی اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بودند.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس اظهار کرد: سردار سلیمانی الگوی کاملی برای تمام مسلمانان جهان در پیروی از ولایت و مقاومت در مقابل تروریست است؛ ایشان با شهادت خود به همه آموختند در راه رسیدن به ارزش های والای انسانی باید تا پای جان ایستاد.

تیموری تاکید کرد: دشمنان بدانند با شهادت سردار قاسم سلیمانی نه تنها مقاومت و ظلم ستیزی ملت ایران خاموش نمی شود بلکه مردم ایران اسلامی به پشتوانه خداوند و به پاس خون شهیدان خود، همچنان در راه رسیدن به نابودی استکبار جهانی تلاش می کنند.

* انتقام سردار سلیمانی، با استعانت از قوه الهی و الطاف امام زمان(عج) گرفته خواهد شد

خدیجه قانعی زارع، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن گفت: سرباز ولایت، سردار سپهبد اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه در حمله هوایی بالگردهای دولت تروریست و جنایتکار آمریکا به شهادت رسید.

وی اعلام کرد: تروریست های خبیث باید بدانند که انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهداء با استعانت از قوه ی الهی و الطاف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گرفته خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن خاطرنشان کرد: فرمانده شجاع و فداکار نیروی قدس سپاه پس از عمری مجاهدت پر افتخار در سرزمین علوی، حسینی و کاظمی در سحرگاه جمعه مهدوی مهمان اهل بیت(علیهم السلام) شد و به مقام والای شهادت نائل گردید.

قانعی زارع در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله(ارواحنا له الفداء)، مقام عظمای ولایت، خانواده محترم ایشان، جامع روحانیت، نیروهای مسلح علی الخصوص سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران و دیگر ملت های آزاده تبریک و تسلیت عرض می کنم.

* سردار سلیمانی نه یک شخص بلکه تفکر زنده ای است که با هر قطره از خونش، صدها سلیمانی رشد پیدا می کند

خانم سکینه حاجی آبادی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»، سردار سلیمانی را سید شهدای محور مقاومت و مالک اشتر زمان خواند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کسی است که نشان ذوالفقار را از دستان مبارک علی زمانه گرفت و امروز به دست جنایتکاران و مزدوران آمریکا به درجه پر فیض شهادت نائل آمد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد ابراز کرد: دشمنان اسلام بدانند که سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه تفکری است زنده و پا برجا که با هر قطره از خون این شهید بزرگوار، صدها سلیمانی دیگر رشد پیدا می کند و پاسخ سختی در انتظار آمریکا و دیگر دشمنان اسلام و ولایت فقیه خواهد بود .

حاجی آبادی خاطرنشان کرد: مدیر، مسئولین و طلاب این مدرسه، شهادت این سردار بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایند و با تمام قوا راه این سردار شجاع را ادامه خواهند داد.

* طلاب خواهر رامیانی، انزجار خود را از حرکت تروریستی شهادت سردار سلیمانی اعلام کردند

خانم شمسی طاهری، مدیر مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، شهادت سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

وی بیان کرد: شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به محضر بقیة الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

مدیر مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان به نقل از رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) گفت: «فقدان سردار بزرگ اسلام تلخ است ولی ادامه مبارزه و پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد».

طاهری تاکید کرد: آمریکا و دشمنان اسلام بدانند ملت بصیر و انقلابی ایران همیشه آگاه و بیدار هستند و آنان به اهداف پلید خود دست نمی یابند.

وی در پایان اعلام کرد: اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان این جنایت آمریکا را محکوم کرده و انزجار خود را از این حرکت تروریستی اعلام می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha