جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری با اظهار اینکه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی جنگ جدیدی را در دنیا آغاز کرد گفت: آمریکا تهدید بزرگی برای امنیت جهان است، کشورهای اسلامی باید روابط خود را با آمریکا قطع کرده و سفارت های این شیطان بزرگ را ببندند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اظهار اینکه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی آغاز جنگ جدید با جهان اسلام است گفت: آمریکا تهدید بزرگی برای امنیت جهان است، کشورهای اسلامی باید روابط خود را با آمریکا قطع کرده و سفارت های این شیطان بزرگ را ببندند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان شهادت سردار سلیمانی را به ملت های مظلوم جهان از جمله ملت شجاع جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و به ویژه خانواده گرامی وی تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: آمریکایی های فرعون صفت امروز شخصیت هایی را به شهادت رساندند که طی سال های اخیر از جان و مال ملت های مظلوم منطقه به ویژه در عراق و سوریه دفاع کرده و در کنار مدافعان اسلام و اهلبیت علیهم السلام، از ارزش های دینی و مذهبی حفاظت می کردند.

وی افزود: امروز تمام امت اسلامی از اقدام قبیح و شیطانی آمریکا آزرده خاطر است زیرا چنین اقدامات شنیعی جز اعلام جنگ علنی شیطان بزرگ علیه اسلام و مسلمین چیزی دیگری نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha