پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رهبر شیعیان پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی درپیامی به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: آمریکا هیچ وقت پایبند قوانین بین الملل نبوده است، با شهادت سردار سلیمانی امنیت دنیا را بهم زدن، امروز قدرت های استعمار خطر جدی برای امنیت جهان شده است، و جنایات آمریکا دیگر در آخر رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان درپیامی به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: آمریکا هیچ وقت پایبند قوانین بین الملل نبوده است، با شهادت سردار سلیمانی امنیت دنیا را بهم زدن، امروز قدرت های استعمار خطر جدی برای امنیت جهان شده است، و جنایات آمریکا دیگر در آخر رسیده است.

وی افزود: یاد سردار سلیمانی و ابومهدی را گرامی می داریم، سردار سلیمانی و ابومهدی نقش شوم ترویست های جهانی را با بصیرت و تدبیر نابود کرد.

رهبر شیعیان پاکستان گفت: اینجانب این ضایعۀ جبران ناپذیر و شهادت رفیقاشان سردار ابومهدی المهندس را به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و به همۀ رهروان حق و تمام رزمندگان اسلام و آزادی خواهان جهان و علاقه‌مندان او در سراسر دنیا و نیز به بیت شریف آنها تبریک و تسلیت عرض می کنم و یقین دارم که علاقه مندان به او، راه او را با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha