پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ اصحاب رسانه استان همدان بر مزار شهید حاج حسین همدانی برای عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی حاضر شدند و با این دو شهید بزرگوار تجدید بیعیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه در مزار شهید حسین همدانی، اظهار کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی، بعد از خبر رحلت امام خمینی(ره) مهم‌ترین خبری بود که جهان را تکان داد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم همواره از مردم همدان به نیکی یاد می‌کرد، تصریح کرد: جمعیتی که امروز برای راهپیمایی علیه آمریکا در محکومیت ترور شهیدسلیمانی آن هم بدون اطلاع‌رسانی، در خیابان پاسداران حاضر شدند برای من آشنا بود، چراکه امروز  همان جمعیتی بود که برای تشییع پیکر شهید همدانی حاضر شده بودند برای سردار سلیمانی هم آمدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حاج قاسم در کنار همه کارهایی که بر عهده داشت، همواره نسبت به خانواده شهدا حساسیت داشت، ادامه داد: امروز سردار سلیمانی‌های بسیاری در کشور داریم که حضرت آقا هر وقت صلاح بدانند آنها را معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بداند با شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت انرژی تازه‌ای خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: امروز در انتظار دستور مقام معظم رهبری هستیم و ایشان هرچه بفرمایند بدون کم و کاست همان را انجام خواهیم داد.

سردارفرجی با تقدیر از مردم فهیم، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی و به خصوص استان همدان تأکید کرد:‌ مردم بسیار از ما جلوترند، آنها در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب به خصوص در اتفاقات چهل روز گذشته نشان دادند که چقدر بزرگمنش‌اند و پای نظام و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

مهرداد حمزه، مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز با تقدیر از حضور خبرنگاران در این مراسم، یاد و خاطره سردار همدانی و سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: امیدواریم مسیر این مردان بزرگ با قدرت ادامه یابد.

مجید ملکیان، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبودند، امنیت امروز نیز حاصل نمی‌شد، اظهار کرد: این انقلاب وابسته به فرد نیست و همواره افرادی هستند که راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز شاگردان سردار سلیمانی راه انقلاب را دنبال می‌کنند افزود: امروز جمع شدیم تا به سردار همدانی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت بگوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha