جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی ننه کران

حوزه/ ش‏هادت جامه‌ای است که جز آن برازنده حاج قاسم نبود و بلندترین قله ای بود که سردار سلیمانی آن را فتح کرد و بی شک این مرد بزرگ به آرزوی قلبی خود رسید.

‍ به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، آیت الله فخرالدین موسوی ننه کران، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی، شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مجاهدان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم رب الشهداء والصدیقین" سحرگاه جمعه، سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر ولایت ،حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مجاهدان سپاه اسلام،با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند.

شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مردخدا بود. ۴ دهه مجاهدت مردانه شهید سپهبد سلیمانی در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آروزی او برای شهادت در راه خدا، ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد.

شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود. بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است. ش‏هادت جامه‌ای است که جز آن برازنده حاج قاسم نبود و بلندترین قله ای بود که سردار سلیمانی آن را فتح کرد و بی شک این مرد بزرگ به آرزوی قلبی خود رسید.

آمریکا باید بداند بهائی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجد.

اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار و شهید ابومهدی المهندس و جمعی از یاران و مجاهدان سپاه اسلام و جبهه مقاومت را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله) و ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور و قدرشناس استان اردبیل تسلیت عرض می‌نمایم.

ان شاءالله امید است با حضور پرشور مردم عزیز در تشییع جنازه این مرد بزرگ، سرتاسر کشور عزیزمان ایران اسلامی،معطر به عطر شهادت و فریاد تنفر و انزجار از شیطان اکبر و طاغوت اعظم، آمریکای جهانخوار خواهد بود.

سید فخرالدین موسوی ننه کران

نماینده مردم شهید پرور استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha