جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کنار رهبر انقلاب

حوزه-فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رمز پیروزی های شهید قاسم سلیمانی اطاعت از رهبر معظم انقلاب بود، گفت: کودکانی که امروز در این تجمعات حضور یافتند ادامه دهنده مسیر سردار سلیمانی خواهند بود و آمریکایی ها و اسرائیلی ها منتظر انتقام سختی از جبهه مقاومت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار حسین اشتری شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و جانبازان امنیت بر گردن مردم حق دارند عنوان کرد: اگر رشادت های این شهدا نبود، این امنیت مثال زدنی حاصل نمی شد و امروز این امنیت را مدیون آن ها هستیم.

وی حوادث آبانماه را موردتوجه قرار داد و افزود: در این حوادث همین رزمندگان اسلام و شهدای امنیت بودند که توطئه دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین عاملی که جنگ امنیتی آبانماه را خنثی کرد، عنایات الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود و بعد از توجه امام زمان(عج) ما باید شکرگزار وجود رهبری هوشمند باشیم.

اشتری ادامه داد: ایشان در شرایط حساس در درس خارج فقه خود بیانی حکیمانه داشتند و بیان کردند که مردم صف خود را از افراد شرور جدا کنند؛ پس از این سخن فرماندهان و نیروهای ما که در میدان بودند، بیان کردند که فضا به یک باره تغییر پیدا کرد و سخنان ایشان آبی بر آتش بود.

وی تاکید کرد: فرمایشات رهبر انقلاب برای حفظ نظام اسلامی بود و بالاتر از چیزی بود که برخی ها تصور می کردند؛ می بینیم در کشورهای دیگر اتفاقاتی می افتد و به دلیل عدم وجود فرمانده مقتدر و حکیم کار به خطر می افتد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران در حوادث آبانماه حضور داشتند و در نهایت مردم این قائله را جمع کردند، این فتنه آغاز شده بود و تمام دشمنان همه به دنبال ادامه یافتن این فتنه و ایجاد هرج و مرج در کشور بودند، اما به مدد الهی، فرمایشات رهبر انقلاب، هوشیاری مردم و در میدان بودن رزمندگان اسلام این توطئه خنثی شد.

اشتری اضافه کرد: نیروهای نظامی و انتظامی از مرزها گرفته تا داخل کشور و داخل شهرها با آمادگی کامل و اشراف کامل اطلاعاتی تمام توطئه ها را خنثی می کنند.

وی شهادت سردار قاسم سلیمانی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: این اتفاق ضایعه ای برا ملت ایران بود، ما این شهادت را به این شهید بزرگوار تبریک عرض کرده و به خودمان تسلیت می گوئیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با این اتفاق اتحاد ارزشمندی در جبهه مقاومت به وجود آمد و خون این شهید بزگوار و یاران شهیدش باعث تقویت این جبهه در تمام دنیا شد.

اشتری خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی 40 سال در اتفاقات خارج و داخل کشور مبارزه کرد و اگر رشادت های این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم نبود، معلوم نبود که امروز این امنیت را داشته باشیم.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را برای امنیت کشور کرد، امروز نیز بیشترین خدمت را به مظلومین جهان که به سمت جمهوری اسلامی دست نیاز دراز کرده بودند را انجام داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: حضور رزمندگان ما در عراق و سوریه برای امنیت زنان و خانواده های مردم بود و حضور ایشان برای صلح و امنیت بود.

اشتری اضافه کرد: اینکه امروز می بینیم که مردم کشورهای مختلف از شهادت سردار سلیمانی نگران هستند، به این دلیل است که او حافظ امنیت آن ها بود، بسیاری از جنایات داعش به دلایلی بیان نشده و کسی که در مقابل این گروه جانی مقاومت کرد، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: ابراز خوشحالی دشمنان از شهادت سردار سلیمانی به دلیل این است که آن ها حامی تروریسم هستند و بالاتری حامی تروریسم همین ترامپ است، آن ها سردمدار تروریسم در دنیا هستند و همواره به زورگویی می پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و اسرائیل باید بدانند که خون این مجاهد فی سبیل الله در رگ های آزادی خواهان جاری شده است.

اشتری ادامه داد: همه دیدند که در شهرهای مختلف تجمعات عظیمی به صورت خودجوش شکل گرفت، مردم امروز همگی متاثر بودند.

وی با بیان اینکه راه این سردار سرافراز سپاه اسلام ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: کودکانی که امروز در این تجمعات حضور یافتند ادامه دهنده مسیر سردار سلیمانی خواهند بود و آمریکایی ها و اسرائیلی ها منتظر انتقام سختی از جبهه مقاومت باشند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شهید سلیمانی یک فرمانده ولایتمدار به تمام بود و هر زمانی که محضر رهبر معظم انقلاب می رسید خودش را به منزله یک سرباز می دید و رمز پیروزی او تبعیت محض از ولی فقیه بود.

اشتری سردار سلیمانی را فرمانده ای شجاع دانست و اضافه کرد: مردمی بودن ویژگی دیگر حاج قاسم سلیمانی بود و توجهی که به شهدا و خانواده های آنان داشت زبانزد بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی برای فرزندان شهدا مانند یک پدر بود و وقتی یک فرزند شهید مقابل او گریه می کرد، تمام اندام او به لرزه می افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مدال افتخار ذوالفقار توسط رهبر انقلاب تنها به شهید سلیمانی داده شد و وقتی این مدال به او اهدا می شد، به رهبر انقلاب خطاب کرد که دعا کنید من شهید شوم، ایشان فرمودند ان شاءالله شهادت نصیب شما شود، اما نه امروز، در نهایت هم به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha