پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار سلیمانی

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حاج قاسم سلیمانی ابهت پوشالی آمریکایی ها را در جهان شکست و آنها را در منطقه خوار و ذلیل کرد، بیان داشت: سپهبد سلیمانی با مجاهدت خود امنیت را به ملت های منطقه بازگرداند.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن جنایت آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، گفت: این اقدام ددمنشانه آمریکایی ها به طور حتم بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت تأکید کردند انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت خواهد بود، افزود: آمریکایی ها باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت از این اقدام جنایت کارانه آنها باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی سال ها برای نابودی داعش که ساخته و پرداخته آمریکایی ها بود مجاهدت کرد، خاطرنشان کرد: شکست داعش در منطقه با تدبیر و مجاهدت این پاسدار رشید اسلام رقم خورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حاج قاسم سلیمانی ابهت پوشالی آمریکایی ها را در جهان شکست و آنها را در منطقه خوار و ذلیل کرد، بیان داشت: سپهبد سلیمانی با مجاهدت خود امنیت را به ملت های سوریه و عراق بازگرداند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که سپهبد سلیمانی به طور حتم مایه عزت و افتخار ملت ایران و همچنین ملت های منطقه است، خاطرنشان کرد: شهادت این سردار سرافراز اسلام خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، چون این کشور مملو از سلیمانی های دیگر است که ادامه دهنده راه آن سردار سرافراز خواهند بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که دیگر جایگاهی در منطقه ندارند و جبهه مقاومت نخواهد گذاشت آب خوشی از گلوی آنها پایین برود، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خط جهاد و جبهه مقاومت با انگیزه ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که به طور حتم آمریکایی ها باید در انتظار انتقام سخت جبهه مقاومت باشند، بیان داشت: این رژیم جنایت کار باید بداند که کلیه عواقب این ماجراجویی جنایت کارانه خود آنها هستند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که سپهبد سلیمانی عمر با برکت خود را صرف پاسداری از اسلام و انقلاب کرد، افزود: به طور حتم راه ایجاد با قدرت ادامه خواهد داشت و فرزندان جبهه مقاومت نخواهند گذاشت راه حاج قاسم سلیمانی ابتر باقی بماند.
  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha