جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری گفت: ترامپ دیوانه بداند و منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد چراکه شهید سلیمانی محبوب همه اقشار و متعلق به‌ جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار اشتری امشب در مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت در شبستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: تمامی شهدای مدافعین حرم و امنیت بر گردن ملت ایران حق‌ دارند و اگر رشادت و ایثار این‌ها نبود امروز امنیت نداشتیم.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امنیت را مدیون شهدا هستیم، به‌طوری‌که در حوادث آبان ماه در بستر موضوع اجتماعی و اقتصادی، موضوعات امنیتی پیش آمد و نگران‌کننده بود، اما شهدای امنیت و رزمندگان این توطئه را خنثی نمودند.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین عاملی که این توطئه و فتنه را خنثی نمود، عنایات الهی و تدبیر مقام معظم رهبری بود؛ به‌گونه‌ای که بعد از تذکرات رهبری در درس خارج فقه، یک‌باره فضا تغییر کرد و فرمایشات ایشان همانند آبی بر روی آتش بود و مردم صف خود را از آشوبگران و اشرار جدا نمودند.
* موضع رهبری در حوادث آبان ماه در راستای امنیت مردم و کشور بود
اشتری افزود: فرمایشات رهبری در درس خارج فراتر از حمایت از یک موضوع بود و رهبری در حقیقت به دنبال امنیت مردم و کشور بودند و ما باید قدردان رهبری حکیم و هوشمند باشیم.
وی یادآور شد: عامل بعدی در خنثی نمودن توطئه حضور نیروهای سپاه، انتظامی، بسیج و مردم بود که از ارزش‌ها و نظام ولایت دفاع نموده و به فتنه امنیتی خط بطلان کشیدند.
اشتری در ادامه گفت: شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای بود برای مردم ایران و تمامی آزادی خواهان جهان اما خون این شهید عزیز و شهید ابو مهدی المهندس باعث تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا شد.
فرمانده ناجا تأکید کرد: اثرات مبارک این خون‌های به‌ناحق ریخته شده در پیام‌ها و اتحادهای جبهه مقاومت قابل‌مشاهده است.
وی افزود: شهید سلیمانی ۴۰ سال مبارزه کرد و در دفاع مقدس و حوادث داخلی و خارجی رشادت‌های بسیاری نمود که اگر زحمات ایشان نبود امروز امنیت نداشتیم.
اشتری خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس خدمات زیادی به مردم ایران نمود و به کمک مظلومین عالم نیز در دیگر کشورها که دست نیاز به سمت ایشان دراز کرده بودند، شتافت و جان خود را فدا نمود.
* حضور سردار سلیمانی در کشورها برای صلح و امنیت بود
وی تأکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با تروریسم بود و حضور ایشان در دیگر کشورها برای صلح و امنیت بود.
فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: شهید سلیمانی محبوب قلوب و حافظ امنیت بود و داعش را به‌زانو درآورد و حکومت داعش را سرنگون کرد. دلیل شهادت ایشان توسط آمریکایی‌ها این بود که آمریکا خودش تروریست و حامی تروریست بود.
اشتری اظهار داشت: ترامپ بالاترین تروریست در عالم است؛ آمریکا و اسرائیل بدانند خون شهید سلیمانی در تمام جهان و در رگ‌های جوانان و آزادی خواهان عالم جاری‌شده و راه شهید سلیمانی ادامه دارد و هزاران هزار سلیمانی در این کشور وجود دارد.
* ترامپ دیوانه منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد
وی خاطرنشان کرد: ترامپ دیوانه بداند و منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد چراکه شهید سلیمانی محبوب همه اقشار و متعلق به‌ جبهه مقاومت بود.
اشتری در ادامه با اشاره به ویژگی‌هایی شخصیتی سردار شهید سلیمانی افزود: ایشان فرمانده ولایت مدار بودند و خود را سرباز ولایت می‌دانستند و تابع محض ولی‌فقیه بودند.
وی افزود: شهید سلیمانی فرمانده ای قادر، حکیم، هوشمند، شجاع و مردمی بود و به مردم و مستضعفین عالم عشق می‌ورزید؛ وی به خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا خصوصاً خانواده‌های شهدای مدافع حرم احترام ویژه‌ای قائل بود.
اشتری در پایان گفت: شهید سلیمانی در عرصه دیپلماتیک و سیاسی و اجتماعی نیز فردی توانمند و قوی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha