پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل قاآنی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتصاب سردار سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس را نقطه امیدی برای مردم و تهدیدی برای دشمنان و مزدوران خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتصاب سردار قاآنی را به فرماندهی سپاه قدس نقطه امیدی برای مردم و تهدیدی برای دشمنان و مزدوران خواند.

در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیانیه آمده است:

شهادت مظلومانه مجاهد بزرگ، فدایی اسلام، سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، سردار شهید ولایت حاج قاسم سلیمانی و یار مجاهدش ابومهدی مهندس گرچه موجی از غم واندوه را در بین آزادی خواهان و ملت‌های مظلوم منطقه ایجاد کرد، لکن آغازگر تحولی عظیم در منطقه خواهد بود که خانمان ظالمان و کاخ‌های عنکبوتی آنان را به خاک و خون خواهد کشید.

این سردار جان بر کف سپاه اسلام که تمام عمر خود را صرف برقراری امنیت پایدار در منطقه و دفاع و حراست از کیان این مرز و بوم صرف کرد، امروز با شهادت مظلومانه خود در کنار شهید ابومهدی المهندس ایستادگی و وحدت کلمه تمام ملت‌های منطقه در برابر نظام سلطه را یادآور شد و بی شک این اتفاق جریان تازه ای را در مقاومت منطقه به راه خواهد انداخت که نتیجه آن آزادی قدس شریف و پاک شدن منطقه از وجود منحوس حکومت‌های دست نشانده و تروریست خواهد بود.

دشمنان اسلام بدانند امروز تمام ملت‌های مسلمان منطقه ید واحده‌ای در برابر زورگویی آنان خواهند بود و ایران سراسر قاسم سلیمانی است و بی شک خون پاک مالک اشتر زمان بر زمین نخواهد ماند و انتقامی سخت پیش روی عاملان این جنایت بزرگ است.

بدون شک سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس، سلیمانی دیگری است که با یاری فرزندان این سرزمین خواب را بر دشمنان حرام کرده و منطقه را به گورستان آنان تبدیل خواهد کرد.

دشمنان این سرزمین پیام مقتدرانه رهبر و مقتدای‌مان را فراموش نکنند که دوران بزن در رو تمام شده و به زودی اجساد ننگین آنان در خون خودشان غوطه ور خواهد شد، چرا که نیروهای آماده این سرزمین از امروز به تبعیت از فرمان رهبر و فرمانده کل قوا و تحت فرماندهی سردار قاآنی متحدتر از همیشه در برابر آنان خواهند ایستاد و مشت‌های گره کرده این مردم به زودی پوزه‌ی آنان را به خاک خواهد مالید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha