پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان گفت: دشمنان باید بدانند همانگونه که حضرت آقا در پیام خود فرمودند سخت ترین انتقام و مجازات برای آنان خواهد بود، خونخواهی حاج قاسم سلیمانی در محدوده ایران و سپاه قدس نیست؛ بلکه آمریکا و کشورهایی که جبهه استکبار را پذیرفتند، باید منتظر سیلی این شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در جلسه طلاب و فضلای فامنین، بهار، اسدآباد، رزن و درگزین که امروز به مناسبت دهه بصیرت در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلی شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خط شهادت و خط سرخ لقاء الله، خط سیر زندگی آل الله است و اینکه در آیات قرآن مرگ سرخ و شهادت افضل مرگ ها معرفی شده است و حضرت زین العابدین (ع) می فرماید: القتل لنا العاده و الشهاده لنا الکرامه، بحق شهادت کرامتی است که این تاج بر سر افضل انسان هایی که در عبودیت طومار بندگی به اوج رساندند قرار داده می شود.

وی ابراز داشت: شهید نام خداست و این نام بر بندگانی گذاشته می شود که زندگی آنان توأمان با جلب رضایت خدا بوده است؛ این خون شهید، هم موجب وحدت تمام نیروهای درونی خواهد شد و هم موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار می گردد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان خاطرنشان ساخت: دشمنان باید بدانند همانگونه که حضرت آقا در پیام خود فرمودند سخت ترین انتقام و مجازات برای آنان خواهد بود، خونخواهی حاج قاسم سلیمانی در محدوده ایران و سپاه قدس نیست؛ بلکه آمریکا و کشورهایی که جبهه استکبار را پذیرفتند، باید منتظر سیلی این شهادت باشد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: امروز در دل تمام ایرانی ها غمی لانه کرده است؛ چون مالک اشتر و عمار زمان را از دست داده اند و ان شاءالله به زودی شاهد انتقام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: شهادت حق حاج قاسم سلیمانی بود و اگر ایشان به کمتر از شهادت از دنیا می رفت، ما باید غصه دار می شدیم؛ اگر نبود حاج قاسم سلیمانی، امروز گنبد و بارگاه سیدالشهدا (ع) و حرم حضرت امیر (ع) اینگونه نبود.

وی اظهار داشت: آیا شیعیان انگلیسی به خود نمی آیند؟ آیا این مباحث تلنگری نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند؟ آیا کسانی که این تفرقه ها را ایجاد کرده اند، نمی خواهند درس بگیرند؟ کدام یک از شما در مقابل دشمنان ایران اسلامی و جهان اسلام سینه سپر کرده اید؟ این شهدا بودند که برگ برتر را در مسیر بندگی در پیشگاه خدای متعال به اثبات رساندند؛ اگر می بینیم امروز در دهه بصیرت قرار گرفته ایم، این بصیرت نشأت گرفته از خون هایی است که در این راه ریخته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان ابراز داشت: از امروز قطعا صهیونیست ها باید بدانند که آب راحت از گلوی آنان پایین نخواهد رفت و تیرهای غیبی الهی در منطقه فراوان است و قطعا مقاومت فلسطین و سوریه و عراق ساکت نخواهد نشست.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: فکر بلند حاج قاسم سلیمانی این بود که اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و دشمنان باید بدانند نام این شهید عزیز در دل همه ایرانی ها خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: ما عالمان شهیدی همچون مرحوم آیت الله ملاصمد همدانی هم داشتیم که ایشان را با کتاب های خود سوزاندند؛ چراکه عشق و محبت علی (ع) را در غرب کشور ترویج می کرد و پاسخگوی سؤالات بود.

وی بیان داشت: انسجام، اتحاد و همپوشانی طلاب، از منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع حوزه انقلابی است و باید اسلام را با فکر و قلم به جامعه بشناسانیم و بایدها و نبایدها را مورد تحلیل قرار دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان اظهار داشت: اگر بخواهیم برنامه ریزی مناسبی برای طلاب و فضلای استان همدان داشته باشیم، با یک جلسه و نشست حل نخواهد شد؛ بلکه باید با برنامه ریزی بهتر و انسجام بیشتر به اهداف خود دست پیدا نماییم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است و طلاب جوان باید پای کار آمده و در فعالیت ها مشارکت داشته باشند تا بتوانیم به منویات حضرت آقا جامه عمل بپوشانیم.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین بایرامی، نماینده طلاب رزن و درگزین نیز به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و خیرمقدم به طلاب و فضلا، گفت: از حضرت آیت الله نوری همدانی به خاطر حمایت های ایشان کمال تقدیر و تشکر را داریم؛ چراکه همیشه حامی طلاب بوده و از مشکلات موجود کاسته اند.

وی اظهار داشت: عمل آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی محکوم است و از خدای متعال خواهانیم که این قدرت را به ما عطا فرماید تا بتوانیم انتقام این شهید عزیز را بگیریم.

نماینده طلاب رزن و درگزین ابراز داشت: در دهه بصیرت، جلسه ای را با حضور طلاب سه شهرستان برگزار کرده ایم تا مباحث بصیرتی در این جلسه بیان شده و بتوانیم برنامه هایی را در این راستا داشته باشیم.

همچنین در این جلسه، پیام تبریک و تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی قرائت شد و طلاب پس از پایان جلسه، به سمت مدرسه علمیه فیضیه قم برای شرکت در مراسم شهادت این سردار رشید اسلام حرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha