جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: همانطور که شهید بهشتی بساط منافقین را بست و به بایگانی تاریخ سپرد، برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی، قطعا بساط حضور آمریکایی ها در سرزمین‌های اسلامی را جمع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین نژاد، در جلسه طلاب و فضلای بیجاری حوزه علمیه قم که امروز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و با بیان این که این شهید عزیز در دیدار با رهبر فرزانه انقلاب، بارها تقاضای دعا برای شهادت را مطرح می نمودند، اظهار داشت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی ثمره های زیادی را برای لشکر اسلام ایجاد خواهد نمود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، به افتخارات سردار شهید سلیمانی اشاره نمود و ابراز داشت: سردار رشید اسلام و انقلاب، با افتخارآفرینی در عرصه های بین المللی، امنیت مثال زدنی را در اوج جنگ های منطقه ای رقم زده است.

وی با بیان این که بی خوابی و فعالیت شبانه روزی سردار شهید سلیمانی نه تنها در ایران، بلکه در عراق، سامرا و بغداد برکات زیادی داشته است، ابراز داشت: دشمنان اسلام با قدرت بخشی به افراطیون و شکل دادن به داعش، قصد داشت تا ضربه های مهلکی را به پایه های اسلام راستین بزند، که به برکت حضور و فعالیت مردان بزرگ اسلام، این نقشه شوم به شکست انجامید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: دشمن در نخستن ایام فتنه سوریه، جشن پیروزی سرنگونی دولت سوریه را گرفته بود تا در گام‌های بعدی بنیه های مقاومت در لبنان، عراف را دچار چالش نموده، در گام نهایی ایران را مورد هجمه و حمله قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که شهید بزگوار سردار سلیمانی مالک اشتر علی بود و با منطقی استوار توانست سازماندهی نیروهای انقلابی را در منطقه با موفقیت به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: دشمن برای شهادت سردار سلیمانی صدها طرح و برنامه را ترسیم نموده بود که همگی ابتر ماندند؛ این که ایشان تا کنون زنده بودند، به معجزه الهی شبیه‌تر بود.

وی عشق ورزی نیروهای انقلابی به سردار سلیمانی را از شاخصه های این شهید بزرگوار دانست و ابراز داشت: شهید سلیمانی از اخلاص والایی برخودار بوده، فعالیت‌های الهی‌اش را به دور از فعالیت‌های حزبی و سیاسی دنبال می‌کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب به روح بلند شهدای اسلام و انقلاب و تاثیرات عمیق خون ایشان در آبیاری درخت انقلاب اشاره نمود و اظهار داشت: شهادت به دست شیطان بزرگ، افتخاری بزرگ بود که نصیب سردار شهید سلیمانی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: همانطور که شهید بهشتی بساط منافقین را بست و به بایگانی تاریخ سپرد، برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی، قطعا بساط حضور آمریکایی ها در سرزمین‌های اسلامی را جمع خواهد کرد.

وی شهادت به دست پلیدترین نیروهای جهان را حق حاج قاسم سلیمانی دانست، خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به بلایی بزرگ برای دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل خواهد شد که سرآغاز این رویئدادها از سرزمین عراق رقم خواهد خورد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان، خون شهید سلیمانی، همچون خون سرور و سالار شهیدن اباعبدالله الحسین علیه السلام خواهد جوشید، اظهار داشت: برکت خون شهدای اسلام، تاثیرات عمیق و پایئداری را در ناامیدی دشمنان اسلام ایجاد خواهد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تأکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، صهیونیست‌ها را ناامیدتر از گذشته نموده، صحنه را روز به روز برای جبهه کفر و نفاق تنگ‌تر خواهد نمود.

وی با بیان این که مجلس و دولت جمهوری اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: همگان، به ویژه مدیران و مسئولان نظام اسلامی در تراز انقلاب باشد، این مسئولیت هایی که به امانت در دست مدیران قرار گرفته، برکت قطره قطره خون شهداست.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در ادامه به برخی از ملاک های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و یادآور شد: اگر مجلس عاقل، شجاع و متدین نباشد و با وعده های دروغین رای بگیرد، نمی تواند در تراز انقلاب اسلامی فعالیت نموده، ثمره این انتخاب در شکل گیری دولت بعدی تاثیر خواهد گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که هیچ کس جز مردم نمی تواند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهدف خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت افزایی، در این انتخابات پرونده کسانی که امید دشمنان اسلام و انقلاب هستند را مختومه کرده، این امید دشمنان اسلام و انقلاب را به ناامیدی تبدیل نماییم.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha