پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که جبهه مقاومت همواره در مسیر جهاد و پیروزی حرکت کرده است، گفت: خون سردار سلیمانی ریشه‌های جبهه مقاومت را محکم‌تر و استوارتر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: ابتدا شهادت این سردار افتخارآفرین دنیای اسلام را به همه آزادی خواهان، حق جویان و به‌خصوص رهبر عزیز انقلاب تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم راه این سردار سرافراز نظام همواره ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: او به آرزوی دیرینه خودش سرافرازانه نائل آمد چراکه بارها تنها آرزوی خود را شهادت عنوان کرده بود و درنهایت به این خواست خود در این دنیا رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خراسانی افزود: سیره و منش این سردار سرافراز باید الگویی برای همه انسان‌ها باشد، فردی که تا آخرین لحظات زندگی خودش در مسیر ولایت گام برداشت و هیچ‌گاه لغزشی به خود راه نداد.

 وی تصریح کرد: خون پاک وی موجب خواهد شد جبهه مقاومت قوی‌تر شده و ریشه‌های این جبهه استوارتر شود تا ان‌شاءالله زمینه نابودی کفر و شرک فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha