پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روحیه استکبارستیزی به شهید سلیمانی عزّتی داده بود، که شخص رئیس جمهور آمریکا برای به شهادت رساندن او به صحنه آمد و این اوج ذلّت آمریکایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه جمعه در مراسم عزاداری شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های شاخصی همچون ولایت مداری  داشت؛ او روحیه مردمی و استکبارستیزی را از سید و سالار شهید آموخت بود.

وی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه و پیروزی نیروهای مقاومت اظهار کرد: فراموش شدنی نیست زمانی که سردار سلیمانی وعده داد سه ماه دیگر حکومت داعش وجود نخواهد داشت و این وعده محقق شد.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: در جریان اربعین که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک معجزه است، زائران شاهد بودند امنیت برقرار بود و این امنیت مدیون سربازان و پاسداران ولایت است.

وی افزود: روحیه استکبارستیزی به شهید سلیمانی عزّتی داده بود که شخص رئیس جمهور آمریکا برای به شهادت رساندن او به صحنه آمد و این اوج ذلّت آمریکایی‌ها است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که اگر روزی در دوران دفاع مقدس در عملیات‌ها تدبیر و شجاعت این شخصیت بزرگ زبانزد بود و روزی در خطه بلوچستان نقش او را مشاهده می‌کردیم، افزود: امروز شهید سلیمانی اختصاص به جمهوری اسلامی و مرز ندارد.

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: شکل گیری هسته‌های بسیج مردمی در  عراق دستاورد بزرگی است که توسط این سرداران رقم خورد.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای انتقام خون شهید سلیمانی را مطرح فرمودند، گفت: باید خون به ناحق ریخته شهدا را مجاهدان و آن‌هایی که در مسیر شهدا هستند، بگیرند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی و جبهه مقاومت در جهان اعلام می‌کنند خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و فرماندهان بسیج مردمی عراق و همرزمان آن‌ها را می‌گیرند و پیوند مردم ایران و عراق در مبارزه با استکبار ناگسستنی است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: یزید لعنت الله علیه وقتی در قدرت بود خیال می‌کرد با جریان کربلا می‌تواند پایان دین اسلام را اعلام کند، اما نمی‌دانست خون امام حسین علیه السلام در طول تاریخ، اسلام را حفظ می‌کند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، ایادی استکبار در منطقه و دست نشانده‌های جریان نفاق در کشورهای اسلامی بدانید قطعا جریان مقاومت از شما انتقام خواهد گرفت.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که پیام شهدا این است اگر در روز عاشورا امام حسین علیه السلام با تمام وجود به صحنه آمدند، نباید امام را تنها گذاشت، گفت: امروز رهبر انقلاب اسلامی به میدان آمدند و ما باید تکلیف و رسالت‌های خودمان را بشناسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha