پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، سردار سلیمانی رفت، اما راه مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت و دشمن از این اقدام خود به شدت پشیمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی از یاران و فرماندهان باوفای رهبر معظم انقلاب بود و مالک گونه در راه اطاعت از ولی امر مسلمین قدم برداشت.

وی اضافه کرد: اهل بیت(ع) برای همه یاران با وفای خود آرزوی شهادت می‌کردند؛ رهبر انقلاب هم برای سردار سلیمانی آرزوی شهادت در پایان عمر را طلب کرده بودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه همه ما موظف هستیم تا از دین دفاع کنیم، افزود: دین به اندازه‌ای ارزش دارد که همه حتی امام معصوم هم باید جان خود را فدا کند تا دین باقی بماند و این ارزش دین را می‌رساند و سردار سلیمانی فدای دین شد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، سردار سلیمانی رفت، اما راه مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت و دشمن از این اقدام خود به شدت پشیمان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: از اول خلقت جنگ بین کفر و توحید وجود داشت و امروز برای تثبیت و بقای دین باید در مقابل استکبار مقاومت کرد و رها کردن مقاومت به نفع اسلام نخواهد بود.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی در برهه‌های حساس و خطرناک جنگ در مقابل دشمن حضور داشت و گویا این سردار عزیز ذخیره الهی بوده برای روزهای این‌چنینی و خواست الهی این بود که در این اوضاع عراق که برخی اختلافات اوج گرفته بودند، خونی ریخته شود تا ماهیت واقعی دشمن را نمایان کرده و همه را در مقابل استکبار متحد کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت و تضعیف نظام استکباری خواهد شد و به برکت خون این شهید عزیز پیروزی‌های بزرگی نصیب مقاومت می‌شود و سنت الهی این بوده است که هر وقت دشمنان اسلام خواستند به دین ضربه بزنند، خدای متعال آن را به فرصتی برای مسلمانان تبدیل کرده است.

وی در پایان با یادآوری این نکته که عمل به وظیفه دینی و انقلابی موجب می‌شود راه سردار سلیمانی‌ها زنده بماند، گفت: از جمله مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راه سردار سلیمانی‌ها و دعا برای رهبر انقلاب است که مدیریت معظم له موجب استمرار مقاومت و انقلاب اسلامی شده است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha