جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کنار رهبر انقلاب

حوزه/ جامعه روحانیت امامیه هرات در افغانستان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه جامعه روحانیت امامیه هرات در پیامی شهادت سرداران رشید اسلام را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حوزه های علمیه و تمامی مسلمانها و آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.
بدون شک جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این سرداران سرافراز، نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.
حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ملت های آزاده بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از مظلومین دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاء الله نائل آمد و دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی چون حاج قاسم و ابو مهدی عزیز گرچه سخت و جانکاه است اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.
جامعه روحانیت امامیه هرات، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهدای عزیز،  بر ادامه راه آنان تا نابودی باطل و پیروزی حق تأکید کرده و باور دارد جبهه مقاومت به همت مجاهدین قهرمان و جان برکف اسلام، پاسخ سختی را به این جنایت خواهند داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ خورشیدی
جامعه روحانیت امامیه هرات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha