جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه ایلام، جامعه روحانیت، اساتید و طلاب استان، در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش، تصریح کردند: هر قطره خون حاج قاسم در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی خواهد جوشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه ایلام، جامعه روحانیت، اساتید و طلاب استان، در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش، تصریح کردند: هر قطره خون حاج قاسم در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی خواهد جوشید و عواقب شدید این جنایت آشکار متوجه عاملین آن خواهد بود.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  (سوره مبارکه احزاب – ۲۳)

بامداد جمعه سردار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد دلاور حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر امام خامنه ای (مد ظله العالی) و جمعی از همرزمان آن‌ عزیز در یک اقدام تروریستی توسط رژیم جنایتکار آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و روح مطهر آنان در جوار شهدای جبهه مقاومت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آرام گرفت.

این مالک اشتر زمان و مبارز عاشق و مجاهد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد و هیچ مرگی جز شهادت در راه خدا برای این مجاهد خستگی ناپذیر قابل تصور نبود. افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

امت اسلامی ازجمله ملت های مظلوم عراق، سوریه، لبنان و ... به خوبی شاهد فداکاری‌های آن شهید والامقام درکنار ملت های مظلوم منطقه بوده‌اند که پایداری این عزیز و مجاهدت های های وی داعش را در سوریه و عراق به ستوه درآورد و آمریکا و اسرائیل و سایر هم پیمانان خبیث او را درمانده کرده بود. رشادت های این عزیز در جنگ ۳۳ روزه، نمونه ای از این دلاوری هاست که در این راه بارها و بارها خون پاک جوانان برومند ایران و سایر کشورهای مسلمان در دفاع از اسلام عزیز ممزوج و بر زمین جاری شده است.

امروز سر دمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره خون حاج قاسم، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار متوجه عاملین آن خواهد بود.

مدیریت حوزه علمیه ایلام، جامعه روحانیت، اساتید و طلاب استان، شهادت این سردار بزرگ و همرزمان عزیزش را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد که همان طور که مقام عظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

بی شک ثمره و یادگار خون پاک این شهید مظلوم و همرزمانش، نابودی جبهه کفر و نفاق و پیروزی مستضعفین عالم و خیزش هزاران قاسم سلیمانی در میان امت بیکران اسلام خواهد بود. ان شاءالله،

وصل جانانه او و چنین لبیکی به دعوت حق‌تعالی گوارای وجود و روح بلندش! به‌راستی که شهادت هنر مردان خداست.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام، جامعه روحانیت، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha