پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تشییع سردار قاسمی

حوزه/از دقایقی پیش مراسم تشییع شهدای حمله اخیر آمریکا با حضور جمعی از مردم عراق آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تشییع دو فرمانده جبهه مقاومت شهید سردار سلیمانی و معاون حشد الشعبی شهید ابو مهدی المهندس و سایر شهدای حمله ناجوانمردانه آمریکا در کنار فرودگاه بغداد از دقایقی پیش آغاز شده است.

شایان ذکر است بر اساس اعلام معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران طی  گفت وگویی ؛مراسم تشییع پیکر شهدا ساعت ۱۰ صبح شنبه به طور رسمی در میدان مراسمات در منطقه امنیتی سبز بغداد و سپس مراسم مردمی در میدان الحریه منطقه کراده بغداد برگزار می شود.

«سید موسی طباطبایی» افزود :  همچنین بنا به اصرار مردم شهرهای کربلا و نجف اشرف، پیکر شهدای مقاومت در بین الحرمین در کربلای معلا و مراسم بعدی در حرم امیرمومنین علی (ع) در نجف اشرف برگزار می شود.

اولین تصاویر ارسالی از تشییع شهدا در بغداد:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • bagherabdollahi SG ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    انتقامی شدید به نظر من ، همه افراد کاخ سفید ، در برابر یک تا موی دور افتاده شهید قاسم سلیمانی ارزش ندارند که از آنها انتقام گرفته شود چه برسد به افراد فرو دست آنها . بهترین انتقام از کاخ سفید ، ادامه راه شهید سلیمانی است که چنین آنها را به جنون و سرگردانی کشانده است . بهترین و عقلانی ترین انتخاب برای انتقام از آنها این است که ما آنها را در انتظار یک رعب و ترس وحشت دائمی قرار دهیم و همانند یک مجرم و جنایتکار در انتظار تقاص در بند کشیم و همیشه در حق مقابله به مثل ، طلبکار آنها باشیم . و کاری عجولانه و کم ارزش در برابر خون شهید سلیمانی انجام ندهیم که به نفع آنها تمام شود و کار را خاتمه یافته تلقی کنند ، البته فرصت انتقام سخت و خوار کننده در زمان مقتضی و مناسب همیشه وجود خواهد داشت .