جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی،در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد گفت: استکبار جهانی بداند که انتقام سخت و فراموش نشدنی درانتظار جنایتکاران خواهد بود.

امام‌جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: سردارشهید سلیمانی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از مردم مظلوم سوریه، عراق، یمن و ... توانست دشمنان تروریستی و نقشه های شوم آمریکا و اسراییل را خنثی و نقش برآب نماید.

وی ادامه داد: این شهید والا مقام از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقش آفرینی های وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه قدس برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردای میهن اسلامی است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: شهید سلیمانی نقش تعیین کننده ای در راستای توقف و خنثی سازی جنایات و توطئه های فتنه های صهیونیستی و آمریکایی در جغرافیای سوریه و عراق داشت و مصداق واقعی سرباز ولایت بود.

وی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش عزم و اراده مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با رژیم صهیونیستی و پیگیری آرمان های اسلام عزیز را جدی تر خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha