جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام نوروزی

حوزه/ مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسالت اصلی همه اهالی هنر و قلم این است که زوایا و ابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه جوانان ترسیم کنند تا این شخصیت انقلابی و ولایی تبدیل به الگوی ماندگاری برای جوانان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمان وی که در مسجد  امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد گفت: امروز رسالت اصلی همه اهالی هنر و قلم این است که زوایا و ابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه جوانان ترسیم کنند تا این شخصیت انقلابی و ولایی تبدیل به الگوی ماندگاری برای جوانان شود.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین، التزام عملی به ولایت فقیه، اخلاص، مردم داری و شجاعت را از ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: این شهید والا مقام با اقدامات  اثرگذار خود پیام رسان عاشورای حسینی در کشورهای مختلف جهان شد.

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر این که شهدا بستر ساز امنیت در منطقه و جهان هستند، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و مجاهد نستوه ابو مهدی المهندس و همرزمان آنها، خون تازه ای را در رگ های جبهه مقاومت تزریق کرد و چهره کریه و زشت جنایتکاران و تروریسم بین المللی و آمریکای جنایت پیشه و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و ایادی و اذناب آنان، در دنیا بیش از پیش نمایان تر شد.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی، وحدت، همدلی و انسجام را در میان امت اسلامی و گروه ها و اقشار مختلف به وجود آورد و باعث شد که در دل دشمنان بزدل و ترسو بیشتر از گذشته یاس و ناامیدی به وجود آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha